سید ابوالفضل موسوی نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی که پیگیر حل و فصل مشکلات تیم فولاد یزد است از معرفی اعضای هیات مدیره این باشگاه خبر داد.
کد خبر: ۳۴۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۲ 12 December 2016
به گزارش تابناک یزد،سیدمرتضی قبله زاده که به نمایندگی موسوی در استان یزد مشکلات تیم فولاد را دنبال می کند در خصوص این موضوع افزود: سید ابوالفضل موسوی بیوکی ( نماینده مجلس ) ، غلامعلی سفید و محمدرضا شجاع اعضای هیات مدیره هستند.
وی ادامه داد: بر اساس تصمیم هیات مدیره ، بعد از بررسی های دقیق و گفت و گو با پیشکسوتان و صاحب نظران نسبت به انتخاب مدیرعامل باشگاه فولاد یزد و معرفی آن اقدام می شود.
این مسئول اظهار داشت: اعضای هیات مدیره سابق از این به بعد هیچ نقشی در انجام برنامه های باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد یزد ندارند و تصمیم و اعلام موارد توسط هیات مدیره جدید انجام می گیرد.
قبله زاده گفت: سرمربی کنونی تیم فوتبال فولاد یزد ( محمود امیری ) با اعضای کادرفنی همچنان با قوت و حمایت هیات مدیره باشگاه وظایف خود را در این تیم و رقابت های لیگ آزادگان انجام می دهند.
وی افزود: تمرینات تیم فولاد یزد برای ادامه لیگ آزادگان با حضور کادر فنی کنونی و بازیکنان و زیر نظارت هیات مدیره انجام می گیرد که امیدوارم با همت و همکاری همه شاهد موفقیت این نماینده استان در مسابقات باشیم .
هم اکنون تیم فولاد یزد ( تنها نماینده استان در لیگ ) با 13 امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ آزادگان قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار