مواد مخدر عامل افسردگی و عدم نشاط کارگران در یزد

مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: وجود مواد مخدر در جامعه کارگری استان عامل افسردگی و عدم نشاط کارگران است.
کد خبر: ۳۴۸۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۹ 25 December 2016

به گزارش تابناک یزد،محمدحسین ریاحی در نشست شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد با تاکید بر پیشگیری از اثرات سوء مصرف موادمخدر در واحدهای صنعتی اظهار داشت: شایسته است برای پیشگیری از آثار سوء مواد مخدر همچنین مصرف آن در بین کارگران سطح واحدهای صنعتی دوره‌های آموزشی و شناسایی انواع مواد افیونی برگزار شود.

وی با بیان اینکه وجود مواد مخدر در جامعه کار و تولید به عنوان عامل موثر در عدم نشاط و ترویج افسردگی شناخته می‌شود افزود: ناآرامی‌های جسمی و  روانی کارگران نیز ناشی از مصرف موادمخدر افیونی بوده که باید در این زمینه اقدام شود.

مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با تاکید بر پیشگیری از مصرف مواد مخدر در قشر کارگری استان تصریح کرد: دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی در زمینه شناخت آسیب‌های‌اجتماعی ناشی از اعتیاد و مصرف مواد مخدر اقدامات لازم را دنبال کنند و در درمان آن نیر برنامه داشته باشند.

وی عنوان کرد: دستگاه‌های عضو شورا باید مهارت‌افزایی و یادگیری تکنیک‌ها در برخورد با جامعه هدف را به عنوان یکی از وظایف خود در این زمینه دنبال کنند و توجه جدی به آن داشته باشند.

به گزارش فارس،شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد با عضویت 9 دستگاه اجرایی مرتبط از جمله تامین‌اجتماعی، بهزیستی، فنی‌وحرفه‌ای، بیمه‌سلامت و ... تشکیل می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار