نخستین نشست کارگروه فوتبال شورای ورزش با حضور هیأت مؤسس و جمعی از مسؤولان حوزه ورزش استان یزد در در دفتر نماینده مردم یزد و اشکذر تشکیل شد.
کد خبر: ۳۵۲۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵ 31 December 2016

به گزارش تابناک یزد،با تعیین تکلیف تیم فوتبال فولاد یزد و تغییر نام این تیم به تیم فوتبال یزد، نخستین نشست کارگروه فوتبال شورای ورزش با حضور جمعی از مسؤولان ورزشی و نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس تشکیل شد.

در این نشست که با حضور سیدابوالفضل موسوی بیوکی نماینده مردم یزد و اشکذر، مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد و معاون وی، محمدرضا بابایی رئیس اسبق هیأت فوتبال یزد، مدیرعامل باشگاه ورزشی فولاد، رئیس و دبیر هیأت فوتبال و جمعی از صاحب‌نظران عرصه فوتبال استان یزد برگزار شد، تغییر نام تیم به عنوان دستور کار نخست مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست مقرر شد؛ تیم با نام تیم «فوتبال یزد» کار خود را آغاز کند تا مراحل قانونی نقل و انتقال و تاسیس باشگاه جدید انجام شود.

در این نشست همچنین محمدرضا طاقه‌باف به عنوان نماینده هیأت موسس تیم فوتبال یزد معرفی شد.

طاقه‌باف در این نشست ضمن مثبت ارزیابی کردن جلسات برگزار شده برای تیم فوتبال یزد اظهار داشت: با توجه به وضعیت فعلی تیم و نظر کارشناسان این حوزه، قرار شد تیم با کادر فعلی و نام تیم فوتبال یزد به مسیر خود ادامه دهد.

نماینده هیأت موسس تیم فوتبال یزد افزود: با توجه به قرار داشتن در نیم فصل مسابقات و مشکلات مالی که تیم با آن روبه‌روست، با حمایت نماینده مردم یزد و اشکذر مقرر شد مبلغی به تیم تزریق شود تا تمرینات تیم از سرگرفته و بخشی از مشکلات مالی آن برطرف شود.

طاقه‌باف با اشاره به وظیفه حمایتی نماینده مردم یزد و اشکذر گفت: تیم‌داری امری تخصصی است و ورود نماینده مردم یزد و اشکذر به این موضوع تنها به دلیل حمایت از ورزش یزد بوده و تیم جدید در قالب باشگاه فرهنگی ورزشی هر چه سریع‌تر باید با شناختن سهامداران خود و تعیین نام مناسب به دنبال فراهم کردن منابع مالی پایدار برای ادامه فعالیت باشد.

نماینده هیأت موسس تیم فوتبال یزد ضمن برشمردن اهمیت پتانسیل ورزش در بین جوانان گفت: انتظار می‌رود مسؤولان استان از جمله استاندار یزد همچنین سایر مسؤولان ورزشی و هیأت فوتبال با ورود به این حوزه و حمایت و فراهم کرد شرایط مساعد در جهت بهبود و ثبات این تیم گام بردارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار