رئیس هیات فوتبال استان:فوتبال یزد پیوست فرهنگی می خواهد

رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت: فوتبال از رشته های جذاب و پر مخاطب است که باید در کنار مسائل فنی به مسائل فرهنگی آن توجه خاص داشت.
کد خبر: ۳۵۴۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۸ 04 January 2017
به گزارش تابناک یزد،عبدالرضا دستا در جمع اعضای کانون فوتسال یزد افزود: همانطورکه تیم ها و باشگاه های به نتیجه گیری و مسائل فنی خود توجه دارند باید به مسائل فرهنگی نیز توجه ویژه ای داشته باشند.
وی ادامه داد: اگر مسائل فرهنگی در ورزش و فوتبال فراموش نشود و باشگاهها به آن در عمل بپردازند بسیاری از مشکلات و مسائل سوء فرهنگی در مسابقات بشدت کاهش پیدا می کند .
رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت: هرچند در خصوص مسائل فرهنگی در سال های گذشته کارهایی انجام گرفته ولی کافی نیست و باید با برنامه ریزی مدون و بهره گیری از تمام امکانات به آن توجه شود.
دستا گفت: اگر به مسائل فرهنگی در سطح تیم ها و باشگاهها و مکانهای ورزشی توجه شود قطعا شاهد حضور بیشتر آحاد مردم و خانواده ها برای تماشای مسابقات خواهیم بود.
وی افزود: توجه به اخلاق ، معنویت و بازی جوانمردانه از ارکان مهم در ورزش و رشته فوتبال است و باید همه تیم ها و باشگاهها خود را در قبال اجرایی شدن کامل آن مسئول بدانند.
رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت: برای داشتن پیوست فرهنگی به برنامه ریزی بیشتری نیاز است و در این راه یک همت بلند همگانی را توسط باشگاه ها باید شاهد باشیم .
دستا گفت: استان یزد دارای ظرفیت های خوب فرهنگی است و باید از تمام آنها برای ورزش و رشته فوتبال بیش از گذشته استفاده مطلوب بشود.
استان یزد دارای حدود 80 تیم در لیگ استانی و 10 تیم در لیک های کشوری است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار