کد خبر: ۳۸۸۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱ 05 March 2017
به گزارش تابناک یزد، فرمانده انتظامی شهرستان یزد از دستگیری سارق حرفه‌ای با 98 فقره سرقت و کشف 10 میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه وی خبر داد .

سرهنگ «منوچهرنصیری» با اشاره به ضرورت رعایت موارد ایمنی در راستای تأمین امنیت عمومی،‌ اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل نیمه‌ساز در سطح شهر یزد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ابوذر قرار گرفت .

وی افزود: ماموران پلیس با تلاش شبانه روزی و افزایش گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، فردی را که قصد سرقت یک دستگاه خودرو داشت دستگیر و به کلانتری منتقل کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: متهم در بازجویی‌های فنی و پلیسی به 98 فقره سرقت از منازل نیمه‌ساز، اماکن خصوصی، کارگاه‌ها و انبارهای سطح شهر و همچنین سرقت خودرو اعتراف کرد .

سرهنگ نصیری در ادامه با بیان این که سارق، این اموال سرقتی را در سه انبار بزرگ در سطح شهر نگهداری می کرد، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی مقادیر بسیار زیادی انواع اموال مسروقه به ارزش 10 میلیارد ریال کشف شد .

این مقام مسئول با اشاره به این که بخش قابل توجهی از این اموال به صاحبان آنها تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: شهروندان با رعایت نکات ایمنی و مجهز کردن کارگاه‌های خود به دوربین مداربسته و سیستم اعلام خطر اموال خود را از دستبرد سارقان حفظ کنند .

نصیری در پایان تأکید کرد: متهم تحویل مراجع قانونی شد و تلاش پلیس برای شناسایی دیگر مالباختگان ادامه دارد .
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار