امام جمعه يزد خواستار شد؛

مخابراتی برای ترویج فرهنگ اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به توطئه‏‏‌هاي دشمن در به انحراف كشاندن جوانان، خواستار بهره‌برداری بهینه‌تر از بسترهای ایجاد شده مخابرات شد.
کد خبر: ۳۹۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲ 25 May 2015
به گزارش تابناک یزد، آیت الله "محمدرضا ناصری" در ديدار جمعي از مسئولان شركت مخابرات استان ضمن تبریک هفته ارتباطات، اظهار كرد: زیرساخت‌ها و بسترهای مخابراتی موجود در استان یزد، حاکی از خلوص نیت کارکنان شرکت مخابرات استان در امر خدمت‌رسانی به مردم است.

وي بهره‌برداری بهینه‌تر از بسترهای ایجاد شده مخابرات را خواستار شد و افزود: با توجه به این که در حال حاضر توطئه‌ی دشمن به انحراف کشیدن جوانان و کمرنگ کردن اسلام و دیانت در کشور است، شرکت‌های مخابراتی می توانند از زیرساخت‌های مخابراتی جهت ترویج فرهنگ اسلامی نهایت استفاده را ببرند.

امام جمعه یزد در پایان نيز از مدیر عامل و کارکنان شرکت مخابرات استان یزد که در جهت آسایش و زندگی بهتر مردم دارالعباده گام برمی‌دارند، تقدیر و تشکر کرد.

"مهدي مقوم" مدیر عامل شرکت مخابرات استان نيز در ابتدای این دیدار با ارائه گزارشی، آخرین عملکرد مخابرات استان در شاخص‌های تلفن همراه، تلفن ثابت، دیتا و غيره را تشريح كرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار