مدير كميته امداد شهرستان خاتم گفت: در حال حاضر 3 هزار و 490 خانوار در شهرستان خاتم زير پوشش كميته امداد هستند.
کد خبر: ۴۰۲۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲ 04 April 2017

 به گزارش تابناک یزد،اکبر خبری‌نیا مقدم اظهار داشت: در حال حاضر 3 هزار و 490 خانوار با جمعیتی بالغ بر 7 هزار و 420 نفر در شهرستان خاتم زیر پوشش کمیته امداد هستند.

وی بیان کرد: کمیته امداد به خانوارهای زیر پوشش خدمات متعددی از جمله مسکن و ساختمان، فرهنگی و آموزشی، کمک هزینه تأمین جهیزیه، تأمین هزینه‌های تحصیل، حمایت‌های بهداشتی و درمانی، بیمه تأمین اجتماعی، تسهیلات کارگشایی و ... ارائه می‌دهد.

خبری‌نیا مقدم با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های اصلی در این حوزه تأمین هزینه‌های تحصیلی است،‌ افزود: در حال حاضر 462 دانش‌آموز و 51 دانشجو در شهرستان خاتم زیر پوشش کمیته امداد هستند.

مدیر کمیته امداد شهرستان خاتم یادآور شد: سال گذشته بالغ بر 3 میلیارد و 696 میلیون ریال برای حق بیمه تأمین اجتماعی 443 نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح اشتغال تحت حمایت در این شهرستان پرداخت شد.

وی تأکید کرد: کمیته امداد زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های خودکفایی را به سازمان تأمین اجتماعی معرفی و حق بیمه آنها را پرداخت می‌کند که این امر هم در راستای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی و هم مستمری برای مددجویان به ویژه سالمندان حائز اهمیت است.

خبری‌نیا مقدم همچنین بیان کرد: امنیت غذایی خانوارهای زیر پوشش نیز مدنظر قرار گرفته به نحوی که در سال گذشته بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون ریال در این زمینه در شهرستان خاتم هزینه شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار