کد خبر: ۴۰۳۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹ 08 April 2017
به گزارش تابناک یزد،نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با اشاره به اینکه مردم در برابر پذیرش برخی آمارها مقاومت می کنند، گفت:مردم آنگاه عملکرد دولت را باور دارند که به زبان بیاورند تلاش دولت را درک کرده اند.

سید ابوالفضل موسوی بیوکی در جلسه توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار استان یزد اظهار داشت: مردم ما هنوز علاقه دارند که نتیجه تلاش دولت در طول چهار سال گذشته را بشنوند و آنگاه می توان فهمید مردم این تلاش را درک کرده اند که پذیرش آمار و عملکردها را به زبان بیاورند.

وی بیان کرد: در شرایطی که به انتخابات نزدیک می شویم، هر چه باور مردم سخت تر باشد و هرچه انتخابات دو قطبی تر باشد، فشار بیشتری به دولت فعلی وارد خواهد شد.

موسوی بیوکی تصریح کرد: در چنین شرایطی دولت باید اقدامات و عملکرد خود را به نحوی منتقل کند که مردم را متقاعد کند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس ادامه داد: دولتمردان همچنین اعلام کنند که دولت را در چه شرایطی تحویل گرفتند و اکنون بعد از چهار سال چطور می خواهند تحویل دولت دوازدهم دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم غنیمت دانستن حضور مردم و بخش خصوصی در حوزه اقتصاد تاکید کرد و افزود: از دولت انتظار می رود توجه بیشتری به این قشر داشته باشند زیرا اینها سرمایه و عمر خود را صرف توسعه استان کرده اند.

موسوی بیوکی تصریح کرد: هر چه دولت حمایتی جدی تری از بخش خصوصی داشته باشد، شکوفایی بیشتری را در حوزه اقتصاد شاهد خواهیم بود و این هم به نفع اقتصاد کشور، هم به نفع دولت و هم به نفع بخش خصوصی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم حرکت با برنامه در حوزه های مختلف به ویژه حوزه اقتصادی تاکید کرد و افزود: دولت و مجلس توانستند برنامه ششم اقتصادی را تصویب کنند بنابراین ما دارای برنامه پنج ساله هستیم و امیدواریم طبق برنامه حرکت کنیم.

نماینده مردم یزد و اشکذر عنوان کرد: تصویب بودجه ۹۶ نیز در موعد خود انجام شد بنابراین دولت و مجلس اکنون برنامه دارند که این برنامه به استانها نیز ابلاغ شده و همه باید طبق برنامه حرکت کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار