ابلاغ 25 شیوه‌نامه مبارزه با مواد مخدر به ادارات یزد

محمدعلی طالبی با بیان اینکه حضور و مشارکت‌های مردمی در فعالیت‌های گذشته فرهنگی مبارزه با مواد مخدر کم‌رنگ بوده، اظهار داشت: برنامه‌های تبلیغی، فرهنگی و اجتماعی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان باید با محوریت مشارکت همگانی و نهادهای مردمی انجام شود.
کد خبر: ۴۳۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱ 04 June 2015

«به گزارش تابناک یزد»، محمدعلی طالبی در نشست مشترک کمیته تخصصی تشکل‌های غیر دولتی و کمیته فرهنگی پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان یزد با بیان اینکه حضور و مشارکت‌های مردمی در فعالیت‌های گذشته فرهنگی مبارزه با مواد مخدر کم‌رنگ بوده، اظهار داشت: برنامه‌های تبلیغی، فرهنگی و اجتماعی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان باید با محوریت مشارکت همگانی و نهادهای مردمی انجام شود.



معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: برقراری ارتباط بدون واسطه با مردم در راستای آگاه‌سازی آسیب‌های مواد مخدر در جامعه لازم و ضروری است.

طالبی با اشاره به اهمیت تأثیرگذاری برنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر در استان یزد افزود: زمان‌بندی اجرای برنامه‌های این هفته باید به شکلی انجام شود که دانش‌آموزان، دانشجویان و والدین بیشتری را هدف انتقال مفاهیم خود قرار دهد.

وی تصریح کرد: فرصت‌های حضور مردم در این هفته باید به منظور انتقال بیشتر مفاهیم شناخت آسیب‌های مواد مخدر  در جامعه جدی گرفته شود.

وی گفت: دیدار با خانواده شهدای مبارزه با مواد مخدر و مراسم تجلیل از کسانی که خود را از دامان اعتیاد رهایی داده‌اند، بسیار مهم و حائز اهمیت است.



ابلاغ 25 شیوه‌نامه مبارزه با مواد مخدر به دستگاه‌های مختلف استان، راه‌اندازی بیش از 80 درصد شوراهای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سطح استان یزد، تدوین برنامه‌های مختلف فرهنگی و تربیتی ویزه مبارزه با مواد مخدر و برگزاری کلاس‌های آموزشی، اطلاع‌رسانی و تبلیغی به منظور معرفی برنامه‌ها و اهداف ستاد مبارزه با مواد مخدر در استان یزد از جمله برنامه‌های ارائه شده و در دستور کار ستاد مبارزه با مواد مخدر استان در هفته مبارزه با مواد مخدر مطرح شد.

تسنیم

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
زندگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
به امید روزی که هیچ معتادی روی زمین نباشد و خداوند به همه آنها نظر لطفی کندو آنها را شفا دهد.
خوش قلباش بگن آمین
زندگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
به امید روزی که هیچ معتادی روی زمین نباشد و خداوند به همه آنها نظر لطفی کندو آنها را شفا دهد.
خوش قلباش بگن آمین
بهنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
آمین
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار