آغاز ثبت‌نام دومین دوره آموزشی «داستان طلاّب» در یزد

کد خبر: ۴۳۷۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱ 09 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛محمد صادق کوچک‌زاده، رئیس حوزه هنری یزد با اشاره به موفقیت آمیز بودن اولین دوره آموزش تخصصی داستان طلاّب اظهار کرد: در دور دوم این طرح علاوه بر طلبه‌های حوزه‌ علمیه، دانشجویان، دانش آموزان و علاقه‌مندان به داستان‌نویسی هم می‌توانند شرکت کنند.
رئیس حوزه هنری استان برگزاری این دوره را از برنامه‌های محوری واحد آفرینش‌های ادبی این مرکز در راستای کشف، پرورش و حمایت از استعدادهای ادبی جوان عنوان کرد و افزود: این دوره آموزشی با رویکردی تولید محور به صورت کارگاهی برگزار خواهد شد.
وی ماهیت نویسندگی را یک مهارت پرتلاش و مستمر دانست و با بیان اینکه در این طرح به نویسندگی به عنوان یک مهارت و فضیلت و همچنین علومی کاربردی و تبلیغی توجه شده، گفت: این برنامه بلندمدت در قالب دوره‌های مهارت‌افزایی، نویسندگی، داستان نویسی، ابزارشناسی، روایت شناسی، روش‌شناسی، ویراستاری و سایر موضوعات متناسب با نیاز و خواسته‌ مخاطبان ارائه می‌شود.
کوچک‌زاده تقویت جریان داستان نویسی در استان، مجهز شدن طلاّب و دانشجوان به فضیلت نویسندگی و ابزار تبلیغی داستان و ادبیات، پرورش نویسنده در زمینه موضوعات دینی و انقلابی، معرفی منابع معتبر و موثق برای داستان نویسان، آماده‌سازی نویسندگان برای حضور در جشنواره‌‌های مختلف ادبی و تولید مجموعه داستان‌های فاخر و ارزشمند بومی را از مهمترین اهداف این دوره برشمرد.
رئیس حوزه هنری یزد به لزوم بهره‌گیری از شعر و داستان برای انتقال پیام اسلام و انقلاب به مخاطبان اشاره کرد و ادامه داد: این دوره نیز مانند دوره قبل به صورت هفتگی و با حضور اساتید و نویسندگان مطرح استان برگزار خواهد شد.
کوچک‌زاده گفت: علاقه‌مندان تا ۱۰تیرماه فرصت دارند جهت نام‌نویسی و شرکت در این دوره به حوزه هنری یزد در ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی یا پایگاه اطلاع رسانی این مرکز به نشانیwww.artyazd.ir (بخش آفرینش های ادبی) مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۶۲۳۱۴۰۰ داخلی ۲۶ تماس بگیرند. متقاضیان همچنین می‌توانند برای تسهیل در ثبت‌نام، پیامکی حاوی «داستان طلاب» را به شماره ۱۰۰۰۳۵۱۶۲۳۱۴۰۰ ارسال کنند.
به گفته وی دومین دوره آموزش داستان طلاّب از نیمه تیرماه سال‌جاری در حوزه هنری استان آغاز خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار