اقدامات و کشفیات نیروی انتظامی استان یزد

فرمانده انتظامی اشکذر از کشف 110 دستگاه دوچرخه قاچاق به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۴۱۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۹ 15 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛سرهنگ حسین ثقفی گفت: ماموران پلیس آگاهی اشکذر در راستای اجرای اقدامات پیشگیرانه و مقابله با قاچاق کالا به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک شدند که در بازرسی از خودرو 110 دستگاه دوچرخه خارجی قاچاق کشف کردند.
وی از دستگیری یک متهم در رابطه با این محموله قاچاق و معرفی به مراجع قضائی خبرداد و خاطرنشان کرد: این محموله دوچرخه به صورت قاچاق از جنوب کشور بارگیری شده بود که توسط ماموران پلیس اشکذر کشف و تحویل گمرک استان یزد شد.
***
فرمانده انتظامی شهرستان یزد از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری 16 خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ منوچهر نصیری گفت: پس از هماهنگی با مقام قضائی طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاک سازی مناطق آلوده و جرم خیز توسط یگان های اجرایی در این شهرستان به اجرا درآمد.
وی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در این طرح برای سیر مراحل قانونی به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.
***
فرمانده انتظامی شهرستان یزد به منظور پیشگیری از سرقت در شب های قدر هشدارهایی را اعلام کرد.
سرهنگ منوچهر نصیری گفت: ‏از قرار دادن خودروها در معابر پرت و تاریک پرهیز شود و در صورت مشاهده افراد مشکوک به سارق مشخصات ظاهری آنها را به خاطر بسپارید.
وی افزود: از گذاشتن کیف دستی و اشیاء قیمتی در جلوی داشبورد، روی صندلی جلو و عقب خودرو و در معرض دید و از رها کردن خودرو بدون بستن درب آن حتی برای یک لحظه خودداری کنید، چون سارقان به دلیل حرفه ای بودن برای سرقت در این لحظات از سرعت عمل بالایی برخوردارند.
نصیری افزود: از آراستن فرزندان به طلاو جواهرات در مواقع غیرضروری خودداری شود، زیرا کودکان و بخصوص دختر بچه‌هایی که زیورالات به همراه دارند، طعمه‌ مناسبی برای سارقان هستند.
فرمانده انتظامی یزد گفت: به کودکان خود بیاموزید در اماکن عمومی، خیابان ها و مراسم و میهمانی ها و محل های شلوغ از جلوی چشم شما دور نشوند.
وی افزود: فقط در صورت نیاز گوشی تلفن همراه را در اختیار کودکان در بیرون از خانه قرار دهید، در مواردی سارقان خیابانی گوشی های تلفن همراه را از دست کودکان ربوده و متواری شده اند.
نصیری گفت: زمان تردد در خیابان و استفاده از خودروهای عمومی، طلا و جواهرات خود را در معرض دید قرار ندهید تا باعث ‏تحریک و طمع سارقان نشود.
محورهای مواصلاتی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال - جنوب کشور باعث شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار