کد خبر: ۴۴۱۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲ 15 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت گلشن هدایت یزد از برگزاری کلاس «مترجمی زبان قرآن کریم» ویژه آقایان بصورت حضوری در نمایشگاه علوم قرآنی در محل حسنیه صاحب الزمان (عج) محمودآباد یزد خبر داد.

سعید زارع، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت گلشن هدایت یزد در حاشیه نمایشگاه علوم قرآنی با اشاره به حضور این موسسه در این نمایشگاه اظهار کرد: این موسسه در نمایشگاه علوم قرآنی شهر یزد دارای غرفه است و محصولات فرهنگی و توانمندی های موسسه به نمایش گذاشته شده است.
وی ضمن دعوت از مردم دارالعباده برای بازدید از این نمایشگاه گفت: در غرفه این موسسه ثبت نام کلاس های موسسه گلشن هدایت نیز انجام می شود.
زارع افزود: علاقه مندان به شرکت در کلاس های «مترجمی زبان قرآن» ویژه آقایان و بانوان، کلاس «تدبر در قرآن» ویژه بانوان با حضور سجادی از قم می توانند با حضور در غرفه این موسسه ثبت نام نمایند یا با شماره تلفن ۰۳۵۳۸۲۰۳۱۴۹ تماس حاصل نمایند.
مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت گلشن هدایت یزد یادآور شد: کلاس مترجمی زبان قرآن کریم ویژه آقایان بصورت حضوری توسط این موسسه در حسنیه صاحب الزمان (عج) محمودآباد یزد برگزار می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار