برای اولین بار در دنیا:

آغازتولید شیر آلات آب‌سردکنی نی دار در یزد

با حضور نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس برای اولین بار در دنیاخط تولید شیر آلات آب‌سردکنی نی‌دار در یزد افتتاح شد.
کد خبر: ۴۴۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰ 08 June 2015
به گزارش تابناک یزد، خط تولید شیرآلات آب سرد‌کنی نی‌دار برای اولین بار در دنیا و شرکت تعاونی دانش‌بنیان نوآوران بهینه کار یزد با حضور نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس افتتاح شد.
 محمدصالح جوکار در مراسم افتتاحیه شرکت تعاونی دانش‌بنیان نوآوران بهینه کار یزد با بیان اینکه مسئولان و دست اندرکاران اشتغال در استان باید با حمایت بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان نسبت به ایجاد فرصت‌های شغلی اقدام کنند، اظهار داشت: شرکت‌های دانش‌بنیان دارای بنیه کم و توان مالی بسیار محدود هستند و حمایت همه جانبه استان را طلب می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات کم آبی در استان یزد گفت: شرکت‌های دانش بنیان باید به سمت استفاده از صنایع کم‌آب‌خواه و ارائه راهکارهای صرفه‌جویی بیشتر آب در سطح استان حرکت کنند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با توجه به اهمیت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان به عنوان یکی از مهمترین رسالت‌های پارک علم و فناوری در استان افزود: بخش بازاریابی در شرکت‌های دانش بنیان از جمله موارد بسیار مهم و حائز اهمیت در توسعه این شرکت‌ها است.

مدیر این شرکت تعاونی با اشاره به اشتغال‌زایی بیش از 150 نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم در این شرکت تصریح کرد: تعاونی دانش‌بنیان نوآوران بهینه‌کار یزد دارای ظرفیت تولید بیش از 2 هزار عدد شیرآلات آب سردکنی نی‌دار، را در روز دارد.

محمد حسین دهقان دهنوی گفت: این تعاونی در فضایی بالغ بر 2 هزار و 500 متر زمین و 800 متر سوله کارگاهی، با سرمایه‌گذاری بیش از 20 میلیارد ریال راه‌اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: تعاونی نوآوران بهینه کار یزد از سال 1392 با اخذ پروانه بهره‌برداری فعالیت خود را در 3 بخش تولید، مونتاژ و بسته‌بندی آغاز کرده است.

مدیر عامل این شرکت تاکنون 8 اختراع در زمینه صرفه‌جویی در مصرف آب، انرژی، حفظ محیط زیست و بهداشت در بنیاد ملی نخبگان به ثبت رسانده است.

دهقان دهنوی 4 اختراع، شیرآلات آب سردکن نی‌دار، کولر آبی 4 طرف پوشال و دریچه از کف، شیرآلات پدالی و سرریز آب کولر را تجاری سازی و به تولید انبوه رسانده است.

وی از مخترعین تحت حمایت بنیاد نخبگان استان یزد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار