مدیرکل امور بانوان استانداری یزد:
مدیرکل امور بانوان استانداری یزد با بیان این مطلب که مشارکت اجتماعی زنان زمینه اصلاح الگوی مصرف را فراهم می‌کند، گفت: بانوان با ظرفیت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی آشنا شوند.
کد خبر: ۴۶۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹ 10 June 2015
به گزارش تابناک یزد ، فخرالسادات خامسی‌هامانه در همایش تجلیل از بانوان برگزیده در مدیریت مصرف برق که در مرکز تربیت معلم شهید پاک‌نژاد یزد در حال برگزاری است، اظهار داشت: تاریخ ایران همیشه نشان از پشتکار مردمان این سرزمین دارد.

وی افزود: خوشبختانه زنان و مردان یزدی همیشه در این زمینه الگو و سرمشق بودند و این شعار قنات، قنوت و قناعت همواره معرف و گویای این واقعیت بوده که زنان یزدی توانسته‌اند با پشتکار، قناعت و ساده‌زیستی خودشان بهترین و بیشترین استفاده را از نعمت‌ها ببرند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد خاطرنشان کرد: نقش بانوان و زنان یزدی در این موفقیت‌ها غیرقابل انکار است، این تلاش‌ها که در مدیریت مصرف در خانه انجام می‌شود، یعنی علاوه بر اینکه در کنار مردان کوشیده‌اند، افراد خانواده خود را هم هدایت کرده‌اند که از داشته‌ها بهترین استفاده را کنند.

خامسی با بیان این مطلب که حضرت زهرا(س) بهترین الگو برای زنان به حساب می‌آیند، عنوان کرد: به ویژه در عصر حاضر که آسیب‌های مجازی و اثرات تجهیزات جنگ نرم خانواده‌ها را به سوی دور شدن از ساده‌زیستی هدایت می‌کنند، زنان بیشترین نقش را در خانواده بر عهده دارند که این اثرات را کاهش دهند.

وی عنوان کرد: امروزه زنان باید همگام و همراه فرزندانشان باشند، باید امروز باور کنیم که تنها راه هدایت، کنترل و همراه بودن با فرزندانمان تنها به وسیله مجهز شدن به دانش روز امکان‌پذیر است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد خاطرنشان کرد: حضور درخشان و پررنگ زنان در جامعه و آشنا بودن با مسائل مختلف جامعه زمینه این تجهیز را فراهم می‌کند.

خامسی گفت: زنان نقش تعیین کننده‌ای در الگوی مصرف دارند و می‌توانند این فرهنگ را به نسل‌های بعد هم منتقل کنند تا جامعه‌ای حساس به الگوی مصرف داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار