معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تأكيد كرد:

توسعه فرهنگي با مشاركت نهادهاي غيردولتي

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: اتاق فكر توسعه فرهنگي استان تشكيل شده و نقشه راه توسعه فرهنگي استان يزد با تكيه بر مشاركت نهادهاي غيردولتي و نخبگان فرهنگي و اجتماعي تدوين گرديده است.
کد خبر: ۴۶۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳ 11 June 2015
به گزارش تابناک یزد،نخستين جلسه شوراي هماهنگي توسعه فرهنگي استان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار يزد، مديران كل امور اجتماعي و فرهنگي و دفتر امور بانوان و خانواده استانداري، مديران كل دستگاهها و افراد عضو اين شورا در دفتر معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار برگزار شد.
"محمدعلي طالبي" در اين جلسه اظهار داشت: براساس پيشنهاد و پي گيريهاي استاندار يزد اتاق فكر توسعه فرهنگي استان شكل گرفت و با تشكيل اين شوراي هماهنگي در راستاي اجرايي شدن طرح اتاق فكر توسعه فرهنگي استان گام برمي داريم.
وي افزود : توسعه فرهنگي در استان نياز به حضور نخبگان اين حوزه و مشاركت حداكثري مردم و تشكلهاي مردم نهاد دارد و امتياز و ويژگي مثبت شوراي هماهنگي توسعه فرهنگي استان اين است كه افراد فرهنگي را حتي در سطح محلات و روستاها شناسايي مي كند تا بتوان از اين پتانسيل بالقوه غني در سطح استان به نحو احسن استفاده گردد.
طالبي در پايان سخنان خود به ايجاد بستر لازم و امكانات براي همه مردم به منظور در دسترسي به زندگي همراه با فرهنگ و برعهده داشتن سهمي فعال در آن تأكيد كرد.
در ادامه اين جلسه مجيد جواديان زاده مديركل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري ضمن ارائه گزارشي از تهيه نقشه راه توسعه فرهنگي استان يزد اظهار داشت :ضروري است دولت و ملت در حوزه فرهنگ كه از مباني اصلي توسعه است با يكديگر همدل و همزبان باشند.
گفتني است در نخستين جلسه شوراي هماهنگي توسعه فرهنگي استان هر كدام از افراد عضو اين شورا به بيان ديدگاههاي خود در حوزه فرهنگ پرداختند و بر ارتباط مستمر دستگاههاي فرهنگي استان با يكديگر و ضمانت اجرايي مصوبات اين شورا تأكيد كردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار