مدیر حوزه علمیه یزد با انتقاد از برگزاری کنسرت در یزد گفت: برگزاری کنسرت راه درمان دغدغه‌های اقتصادی مردم نیست.
کد خبر: ۴۶۹۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱ 30 July 2017

به گزارش «تابناک یزد»حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد شمس بابیان اینکه حوزه علمیه برگزاری کنسرت در شهر دارالعباده یزد را محکوم می‌کند، گفت: کنسرت در برخی از شرایط با آموزه‌های دینی و اسلامی مغایرت دارد.

وی با اشاره به اینکه مردم با برگزاری کنسرت به آرامش و آسایش نمی‌رسند خاطرنشان کرد: مسئولین بدانند با برطرف شدن مشکلات معیشتی مردم، بسیاری از دغدغه‌های مردم نیز برطرف می‌شوند.

مدیر حوزه علمیه یزد بابیان اینکه کنسرت‌ها از طرف افراد خاصی برگزار می‌شود، افزود: کنسرت، بیشتر برای قشر مرفه جامعه است و یک کارگر که حقوق ناچیزی را دریافت می‌کند به‌هیچ‌وجه نمی‌تواند به کنسرت فکر هم بکند، پس این مسئله نشان می‌دهد مسئولین با برگزاری کنسرت اهداف دیگری را دنبال می‌کنند و شادی مردم بهانه‌ای انجام برای این کار در شهر دارالعباده است.

مدرس حوزه علمیه یزد ادامه داد: مسئولین کشور به‌خوبی می‌دانند که مشکلات اجتماعی و فرهنگی بسیاری در کشور وجود دارد، پس به فکر از بین بردن این مشکلات باشند به تحقیقات منسجم و دقیق آن را ریشه‌یابی کنند و ذهن مردم را به این مسائل انحرافی مشغول نکنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شمس با تأکید بر اینکه روحانیت با شادی در جامعه مخالف نیست، گفت: روحانیت با شادی مردم موافق ولی با ابتذال در جامعه مخالف هستند.

مدیر حوزه علمیه یزد در پایان با تأکید بر اینکه با ایجاد کار برای جوانان، برطرف شدن مشکلات اقتصادی مردم و بسیاری از مصائب مردم، آن‌ها به شادی خواهند رسید و کنسرت راه درمان مناسبی برای دغدغه‌های مردم نیست.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار