معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان اردکان گفت: غنی سازی اوقات فراغت جوانان بسیار مهم است و با برنامه ریزی می توان برنامه های پرمحتوی تر ، کیفی تر و متفاوت تر از سال های گذشته اجرا کرد.
کد خبر: ۴۸۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲ 16 June 2015
علی اکبر فروزان فر در گفتگوی اختصاصی با پایگاه اداره کل وزارت ورزش و جوانان استان یزد با بیان اینکه فراهم نمودن امکانات مناسب، استعداد و خلاقیت نسل جوان را شکوفا و بارور می کند، اظهار داشت: غنی سازی اوقات فراغت جوانان در پیشگیری از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی بسیار موثراست.
وی افزود : اگر به طور جدی و کارشناسانه درزمینه اوقات فراغت جوانان تصمیم گیری نشود، این فرصت مهم برای پرورش استعداد ها به تهدیدی جدی تبدیل میشود که براین اساس باید همه دستگاه های اجرایی در این زمینه برنامه ریزی کنند.
معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان اردکان تصریح کرد: در بخش ورزشی با نشست هایی را با مسئولین هیات های ورزشی برگزار و برنامه های مختلفی را پیش بینی کردیم که ایجاد مدارس والیبال ، کشتی ، ژیمناستیک ، کونگ فو ، بدمینتون ، ایروبیک ، آمادگی جسمانی ، اسکیت ، فوتسال ، فوتبال ،تنیس روی میز و دیگر رشته های ورزشی از جمله برنامه های اداره ورزش و جوانان شهرستان اردکان برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است.
فروزان فر خاطرنشان کرد: برنامه های فرهنگی ، آموزشی و علمی نیز برای اوقات فراغت جوانان اردکان پیش بینی شده که با همکاری سایر دستگاه ها اجرایی خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار