معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تاکید کرد؛

ایجاد بانک اطلاعاتی جامع در خصوص مساجد یزد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خواستار ایجاد بانک اطلاعاتی جامع در خصوص تعداد، مساحت و امکانات مساجد استان و همچنین وضعیت اقامه نماز جماعت در مساجد شد.
کد خبر: ۴۸۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷ 17 June 2015
به گزارش تابناک یزد،" عباسعلی رضایی" عصر روز دوشنبه 25 خردادماه در جلسه شورای اقامه نماز استان گفت: وضعیت دستگاه های اجرایی استان در مباحث امام جماعت و نمازخانه نسبتاً خوب است و در صورتی که کمبودی مشاهده شود، رفع خواهد شد.
وی اقدامات صورت گرفته در شورای اقامه نماز استان را مطلوب دانست و بر جذب اعتبارات غیردولتی برای ایجاد نمازخانه های مناسب در ورزشگاه ها تاکید کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اظهار داشت: مشوقی که شهرداری برای ایجاد فضای فرهنگی و مذهبی در مجتمع های مسکونی پیشنهاد کرده، مشوق خوبی است که می توان روی آن کار کرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد نیز در سخنانی با اشاره به آیات قرآن کریم، دعوت به سوی خدا را دعوت به کمال دانست و گفت: نماز یکی از راه های قرب به خدا و عالی ترین و ابتدایی ترین کار برای تقرب است.
آیت الله " محمدرضا ناصری" بر اهمیت اولویت دادن به سعادت و رشد معنوی مردم در پروژه ها تاکید و تصریح کرد:این مساله در حکومتهای مادی،معنا ندارد اما در حکومت اسلامی دولت و ملت در این رابطه تکالیفی دارند که باید به آن توجه ویژه ای شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار