معاون سیاسی استاندار یزد:

نهج‌البلاغه راهبرد مسئولان در یزد باشد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به اهمیت فراگیری دستورات و آموزه‌های علمی ویژه مدیران و حکم‌رانان نظام اسلامی از نهج‌البلاغه به عنوان کتابی بزرگ و انسان‌ساز گفت: نهج البلاغه به عنوان راهبرد مسئولان در یزد تشریح شود.
کد خبر: ۴۸۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲ 17 June 2015
به گزارش تابناک یزدمحمدعلی طالبی در مراسم رونمایی از پوستر هفدهمین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه در یزد با بیان اینکه متأسفانه تاکنون نهج‌البلاغه آن طور که باید در جامعه جاری نشده، اظهار داشت: ما می‌توانیم از نهج‌البلاغه به عنوان آیین‌نامه‌ای اجرایی و راهبردی در مدیریت کلان استفاده کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یزد بحث اجرایی و کاربردی بودن هفدهمین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه در استان یزد را رمز موفقیت آن است.

طالبی با اشاره به انجام و ترویج یک سری آموزه‌های غلط از قرآن و نهج البلاغه در جامه گفت: مسئولان و دست‌اندرکاران اجرایی و علمی کنگره باید بدانند که فعالیت و وظیفه اصلی آنها، بعد از اتمام کنگره انجام می‌شود.

وی افزود: بسیاری از شاخص‌ها و اصول حکمرانی مطلوب و مناسب در آموزه‌های اسلامی به ویژه نهج‌البلاغه به خوبی و با شفافیت کامل به علم و مسائل روز مطرح شده است.

طالبی ایجاد مجموعه‌ای مدون از تعالیم اسلامی به منظور ارائه دستورالعمل اجرایی برای مدیران  نظام اسلامی را بسیار مهم و ضروری دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار