رئیس ستاد انتخابات یزد:

آخرین مهلت استعفا برای داوطلبی مجلس دهم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ضمن تأکید بر حضور پرشور و مشارکت فعال مردم در عرصه انتخابات، از همه فرمانداران و بخشداران و عوامل اجرایی انتخابات در استان خواست تا تمامی تمهیدات لازم در این خصوص را بیاندیشند و فضای بانشاطی را فراهم آورند.
کد خبر: ۵۲۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱ 24 June 2015
 به گزارش تابناک یزدنشست مشترك فرمانداران و بخشداران سراسر استان، شب گذشته در استانداري يزد و به رياست استاندار برگزار شد.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در اين نشست با اشاره به برگزاري دو انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره خبرگان رهبري در 7 اسفند ماه سالجاري گفت: شروع روند انتخابات مجلس خبرگان از 20 آذر ماه و مجلس شوراي اسلامي از 28 آذر ماه خواهد بود و كليه مقاماتي كه قصد حضور در انتخابات دارند و مشمول بندهاي قانوني مي شوند، بايد 6 ماه قبل از ثبت نام، از سمت خود استعفا دهند.

محمدعلي طالبي افزود: با توجه به اينكه مهلت ثبت نام انتخابات از 28 آذرماه تا 4 ديماه است، اين افراد بايد تا سوم تيرماه سالجاري از سمت خود استعفاء دهند و تأييد پذيرش استعفاي خود از سوي مقام ما فوق را ارائه نمايند.

وي ضمن تأكيد بر حضور پرشور و مشاركت فعال مردم در عرصه انتخابات، از همه فرمانداران و بخشداران و عوامل اجرايي انتخابات در استان خواست تا تمامي تمهيدات لازم در اين خصوص را بيانديشند و فضاي بانشاطي را فراهم آورند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در پايان تأكيد كرد: هم رياست محترم جمهوري و هم وزير كشور بر امر بي طرفي كامل دولت و عوامل اجرايي در برگزاري انتخابات تأكيد مؤكد نموده اند و استاندار محترم نيز در اين خصوص بسيار حساس بوده و سفارشات لازم را مبذول داشته اند، بنابراين لازم است كليه فرمانداران و بخشداران از هم اكنون از هر اقدامي كه شائبه طرفداري از فرد خاصي را به اذهان متبادر سازد، جداً خودداري نمايند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار