بزودی، بهره‌برداري از ساختمان جدید دادگاه مروست

ريیس دادگاه مروست شهرستان خاتم از بهره‌برداري ساختمان جدید دادگاه این بخش در آينده نزديك خبر داد.
کد خبر: ۵۴۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴ 29 June 2015
به گزارش تابناک يزد، "جواد افشاري" در دیدار با امام جمعه مروست با تاکید بر تلاش دستگاه قضايی برای برقراری نظم و عدالت در جامعه خصوصاً در مناطق محروم، افزود: خوشبختانه با همت دستگاه قضايی استان به زودی عملیات ساخت و ساز ساختمان جدید دادگاه این بخش به اتمام خواهد رسید و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وي ادامه داد: کمبوی نیروی قضايی و اداری با توجه به حجم گسترده کار از مهمترین مشکلات دادگاه این بخش است که امیدواريم با توجه ويژه مسئولان قضایی استان این مشکل برطرف شود.
حجت الاسلام و المسلمین "سيد محمدعلي حسینی" امام جمعه مروست نیز با تشکر از زحمات کارکنان دادگاه بخش مروست، گفت: عملکرد دادگاه بخش مروست در برقراری عدالت در منطقه مطلوب است.
گفتني است؛ افشاري ريیس دادگاه بخش مروست همزمان با هفته قوه قضائیه از بازداشتگاه خاتم نيز بازدید و با اشاره به تأثیر زندان در اصلاح مجرمان، گفت: بازداشتگاه باید به نحوی اعتدال را در برخورد با زندانیان رعایت كنند تا جنبه عبرت و بازدارندگی و هم اصلاح مجرمان را داشته باشد .
در این بازدید ريیس دادگاه بخش مروست ضمن بررسی وضعیت بازداشتگاه، به طور مستقیم با زندانیان صحبت کرد و باتوجه به تقارن هفته قوه قضائیه و ماه مبارک رمضان نسبت به مساعدت در خصوص مرخصی و آزادی مشروط زندانیان دارای شرایط اقدام كرد.
همچنين به مناسبت هفته قوه قضايیه در مراسمی یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، شهدای دفاع مقدس و همچنین 175 شهید نواحی در دادگاه عمومی مروست گرامی داشته شد.
ريیس دادگاه بخش مروست در این مراسم صیانت از حقوق مردم و برقرار نظم و امنیت را مهمترین وظیفه دستگاه قضائی عنوان کرد و افزود: تمام تلاش  ما در دادگاه مروست رسیدگی سریع به پرونده‌ها و جلوگیری از اطاله دادرسی است.
وي با تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی و خالصلانه مامورین نیروی انتظامی برای همکاری با دستگاه قضايی در برقراری امنیت در این بخش، گفت: وظیفه دستگاه قضایی حساس و سنگین است و به همکاری تمامی مردم و مسئولین منطقه برای برقراری عدالت و نظم نیازمند است.

افشاري در خاتمه خواستار توجه بیشتر مسئولان به مناطق محروم جهت تامین نیازهای این مناطق شد و از زحمات مسئولین دادگستری استان یزد در ايجاد ساختمان جدید برای دادگاه بخش مروست و همچنین ساخت تعدادی منازل مسکونی قدردانی كرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار