معاون استاندار یزد:

برنامه‌منسجم روز قدس در شهرستانهای استان

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: تدوین برنامه‌های منسجم و کارشناسی در شهرستان‌ها را یکی از مهمترین برنامه‌های ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در استان یزد دانست.
کد خبر: ۵۵۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵ 30 June 2015
به گزارش تابناک یزد محمدعلی طالبی در نشست ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس با بیان اینکه جنایات و حوادث فعلی در جهان، نمادی از حقوق بشر آمریکایی است، اظهار داشت: بحث تجاوز به یمن در سایه سکوت و همراهی آمریکا بحثی بسیار مهم و قابل تأمل است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: مسلمانان جهان باید از هر فرصتی برای اتحاد و همبستگی یکدیگر در برابر کفار و مستکبران استفاده کنند.

وی با اشاره به اهمیت روز قدس به عنوان نماد بارز اتحاد و همبستگی ملت‌های مسلمان جهان افزود: حضور پرشور مردم به ویژه جوانان در راهپیمایی روز قدس وظیفه‌ای شرعی و انقلابی است.

طالبی با اشاره به اهمیت چارچوب منافع ملی در روز قدس تصریح کرد: امروز بحث عمقی استراتژیک امنیت ملی در چارچوب مرزهای جغرافیایی ما نیست.

وی بیان کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران بزرگداشت روز جهانی قدس باید با دقت عمل کامل از پخش و بیان یک سری شعارها که ققط سبب تفرقه و حساس کردن گروه‌های مختلف جامعه می‌شود و هیچ ربطی به روز قدس ندارد جلوگیری کنند.

وی با اشاره به اهمیت نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی و تاکید بر اینکه روز جهانی قدس باید به روز وحدت و همبستگی داخلی تبدیل شود، تدوین برنامه‌های منسجم و کارشناسی در شهرستان‌ها را یکی از مهمترین برنامه‌های ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در استان یزد دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار