استاندار یزد:

حمایت از تولیدکنندگان و صنعت گران وظیفه همه مسئولین استان است

استاندار یزد با اشاره به لزوم همراهی و حمایت مسئولین استان یزد از تولیدکنندگان و صنعت گران تصریح کرد: در شرایط اقتصادی امروز کشور همه مسئولین باید با تلاش و انگیزه‌ای مضاعف به دنبال حل معضلات واحدهای تولید و صنعتی اشتغال‌زا باشند.
کد خبر: ۵۵۹۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶ 31 January 2018

به گزارش تابناک یزد، محمود زمانی قمی استاندار یزد عصر امروز در نشستی با حضور اعضای انجمن کاشی و سرامیک یزد و جمعی از مسئولین این استان، ضمن بررسی و شنیدن مشکلات این صنعت گران، بر لزوم حمایت همه‌جانبه مسئولین ذی‌ربط از صنعتگران و تولیدکنندگان استان تأکید کرد و افزود: حامی تولیدکنندگان و صنعت گران استان خواهم بود و حق را به آن‌ها می‌دهم.

استاندار یزد با اشاره به شرایط اقتصادی کشور، همراهی با افرادی که سرمایه‌های خود را برای رونق تولید و اشتغال به کار گرفته‌اند را امری ضروری دانست و اظهار داشت: فعالان این عرصه‌ها افرادی هستند که سرمایه خود را در راه آبادانی کشور به کار گرفتند و همه مدیران باید با آن‌ها همراهی کنند.

بنابه گزارش خبرگزاری فارس از یزد، عالی‌ترین مقام اجرایی استان در ادامه با اشاره به در پیش بودن ایام‌الله دهه فجر، اذعان کرد: جریاناتی که در سال 57 به دنبال این بودند که دین را در اداره جامعه ناکارآمد نشان دهد، امروز بار دیگر و در آستانه 40 سالگی انقلاب، قصد دارند تا دین مبین اسلام را در اداره کشور ناتوان نشان داده و جامعه را از انقلاب دل سرد کنند.

زمانی قمی با تأکید بر اینکه نسبت به کارآمدی این نظام اسلامی ایمان‌داریم، بیان داشت: مسئولین و مدیران با هماهنگی و همراهی باید توانمندی این نظام را ندر حل مشکلاتی همچون مشکلات اقتصادی نشان دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار