معاون هماهنگي امورعمراني استاندار يزد :
معاون هماهنگي امورعمراني استاندار يزد گفت: شهرداريها و دهياري ها يك نهاد اجتماعي هستند و شايسته است به منظور ارتقاي سطح خدمت رساني به شهروندان عملكرد آنها مورد ارزيابي قرار گيرد.
کد خبر: ۵۸۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵ 06 July 2015
به گزارش تابناک یزد  نشست شوراي سازمان همياري شهرداريهاي استان با حضور معاون هماهنگي امورعمراني استاندار، مديركل دفتر امورشهري و شوراها و شهرداران شهرهاي استان برگزار شد .
معاون هماهنگي امورعمراني استاندار در اين نشست ضمن تقدير از زحمات تمامي شهرداران و پرسنل شهرداريهاي استان در خدمت رساني به مردم اظهار داشت : اصالت و هويت شهرهاي استان يزد به واسطه وجود اماكن و آثار تاريخي ارزشمند مسئوليت متوليان عرصه مديريت شهري را دوچندان نموده تا با برقراري تعامل ميان سنت ها و تجدد و با پشتوانه مشاركت مردمي، در عرصه هاي مختلف فرهنگي، اقتصادي و عمراني تلاش نمايند.
"سيدمحمدرضا سيدحسيني "ابراز اميدواري كرد : شهرداران و پرسنل شهرداري با رويكرد مديريت جهادي، بهره گيري از توانايي صاحبنظران، آگاهي از انتظارات شهروندان و افكار عمومي، رعايت قوانين و مقررات و تعامل و همكاري سازمانهاي مرتبط گامهاي مؤثر و ارزشمندي را در راستاي خدمت به مردم و اجرايي شدن اهداف دولت تدبير و اميد بردارند.


شهرداريها خدمات خود را به اطلاع مردم برسانند


در ادامه اين جلسه مديركل دفتر امور شهري و شوراهاي استانداري يزد ضمن تبريك روز 14 تيرماه "روز شهرداريها و دهياري ها " اظهار داشت : شايسته است شهرداران و پرسنل شهرداري اين فرصت را غنيمت شمارند و خدمات خود را به اطلاع مردم و شهروندان برسانند.
"سيدرضا خادمي" افزود : اعتقاد داريم كه شهرداريها و دهياريها نهادهاي فرهنگي و اجتماعي هستند و علاوه بر خدمات عمراني بايد به مردم خدمت اجتماعي و فرهنگي نيز ارائه نمايند.
گفتني است تصويب ترازنامه و صورتحساب سود و زيان و تفريغ بودجه سال گذشته، تعيين ميزان و نحوه توزيع سود به سهامداران سازمان همياري شهرداريهاي استان، تصويب مشاركت و سرمايه گذاري سازمان در پروژه " نفت جي" از جمله مصوبات نشست شوراي سازمان همياري شهرداريهاي استان بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار