همه باید نسبت به مصرف کالای داخلی حساسیت داشته باشند

امام‌جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به اینکه ماطب شعار سال، قشر خاصی نیست، گفت: همه باید نسبت به مصرف کالای داخلی حساسیت داشته باشند.
کد خبر: ۵۸۲۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹ 25 March 2018

آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی، ضمن عرض تبریک به مناسبت سال جدید در تشریح شعار سال 97 و راهکارهای تحقق حمایت از کالای ایرانی، گفت: دغدغه مقام معظم رهبری در طول سال‌های گذشته معیشت مردم، اقتصاد اسلامی، زندگی روان و سالم اقتصادی و بالا بردن ارزش نرخ پول بوده است.

وی با اشاره به اینکه شعارهای سال‌های اخیر مقام معظم رهبری، شعارهای اقتصادی است، افزود: در سال جدید شعار سال به‌عنوان سال حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی در نظر گرفته‌شده و امیدواریم مردم به مصرف از کالای داخلی حساسیت داشته باشند.

امام‌جمعه بخش مرکزی یزد، اظهار داشت: آن کالاهایی که مورد تولید است، باید به آن توجه داشته باشند؛ اما تولیدکنندگان ما هم باید کیفیت کالای خود را به‌گونه‌ای تنظیم کنند که مرغوبیت لازم را در رقابت از کالای خارجی داشته باشد.

مدرسی در پایان بابیان اینکه شعار سال امسال مربوط به قشر خاصی نیست، خاطرنشان کرد: هم دولتمردان، مردم و کسانی که در عرصه‌های مصرف و تولید فعالیت می‌کنند، همه باید نسبت به این جریان حساسیت لازم را داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار