مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد، این نهاد را محور سلامت اجتماعی دانست و یادآور شد: توسعه یافتگی جامعه به نهاد آموزش و پرورش گره خورده و بدون مشارکت این نهاد، رفع آسیب های اجتماعی و تحقق توسعه پایدار غیرممکن است.
کد خبر: ۵۸۴۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲ 30 March 2018

عباسعلی دانافر در دیدار با رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان یزد افزود: نهاد آموزش و پرورش سکوی حرکت جوامع به سمت توسعه پایدار است و کشورهایی که در این حوزه بیشتر سرمایه گذاری کرده اند، نسبت به دیگر جوامع در سطوح بالاتری از نظر میزان توسعه یافتگی قراردارند.
وی اظهار کرد: اگر آموزش و پرورش به عنوان اولویت نخست مد نظر قرار نگیرد، کشور باید هزینه های زیادی را در سایر بخش ها متحمل شود که توسعه نیافتگی همراه با چالش ها و آسیب های اجتماعی از مهمترین نتایج کم توجهی به نهاد تعلیم و تربیت است.
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان یزد هم در این دیدار با اعلام آمادگی ایرنا برای تعامل هرچه بیشتر با آموزش و پرورش استان، گفت: آموزش و پرورش از معدود نهادهای اجتماعی است که تقریبا تمامی افراد جامعه به نوعی با خدمات این نهاد به صورت مستقیم یا غیرمستقیم در ارتباط هستند.
کاظم شاملو افزود: افزایش تعامل میان نهاد آموزش و پرورش و رسانه ها می تواند زمینه تعمیق موضوعات مرتبط با این نهاد را برای آحاد جامعه و مسئولان تصمیم ساز کشور بیش از پیش آشکار کند و در این زمینه ایرنا برای تعامل هرچه بیشتر آمادگی کامل دارد.
239 هزار دانش آموز استان یزد در یکهزار و 600 باب مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار