مواد مخدر ریشه جرایم/نسل جدید تابع قانون باشند

ريیس دادگاه عمومی بخش مروست گفت: اعتیاد به مواد مخدر ریشه بسیاری از جرایم است و به طور مستقیم و غیر مستقیم باعث افزایش حجم کاری دستگاه قضایی شده است.
کد خبر: ۵۸۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱ 07 July 2015
به گزارش تابناک یزد "جواد افشاری" در اين رابطه بر لزوم آگاه‌سازی جوانان  و جامعه از تبعات مصرف مواد مخدر تأکید و اظهار كرد: اعتلای سطح فرهنگی مردم در تمام زمینه‌ها از بروز مشکلات برای خود افراد و همچنین دستگاه قضایی جلوگیری می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به این که تربیت صحیح فرزندان توسط والدین از وظایف اصلی خانواده‌هاست، افزود: نظارت و تربیت صحیح خانوادگی باعث می‌شود تا فرزندان و اهل خانواده به سمت انحرافات و جرایم کشیده نشوند.

این مقام قضایی، قانونمداری را ضرورت جامعه امروز برشمرد و بیان كرد: باید نسل جدید را تابع قانون تربیت کرد تا با نهادینه شدن فرهنگ قانون‌مداری در جامعه، شاهد کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی باشیم.

وی همچنين در سخنانش بر انتقال سند رسمی تلفن همراه هنگام خرید و فروش برای جلوگیری از مشکلات و مسایل قضایی تأکید کرد و در پايان اظهار كرد: خرید و فروش خطوط تلفن همراه بدون نقل و انتقال سند آن، تبعات قضایی هرگونه تخلف و جرم را بر عهده صاحب سند قرار می‌دهد لذا از این رو، انتقال دائم سند سیم کارت تلفن همراه الزامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار