با حضور تیم‌های مطرح لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، دومین دوره مسابقات چهارجانبه فوتبال ساحلی جام ایفا در اردکان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۸۶۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱ 05 April 2018

دومین دوره مسابقات چهارجانبه فوتبال ساحلی جام ایفا با حضور چهار تیم، مقاومت گلساپوش یزد، پارس جنوبی بوشهر، ایفای اردکان و شهرداری چابهار در اردکان برگزار می‌شود.

این مسابقات از 15 فروردین‌ماه تا 17 فرودین ماه برگزار می‌شود و چهار تیم مذکور با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در روز اول این رقابت‌ها امروز ساعت 18 دو تیم مقاومت گلساپوش یزد و پارس جنوبی بوشهر و در ساعت 19 ایفای اردکان و شهرداری چابهار در ورزشگاه آزادی اردکان به رقابت می‌پردازند.

در روز دوم این رقابت‌ها تیم مقاومت گلساپوش یزد و شهرداری چابهار در ساعت 18 و در ساعت 19 ایفا اردکان و پارس جنوبی به رقابت می‌پردازند.

در روز پایانی این رقابت‌ها نیز پارس جنوبی بوشهر و شهرداری چابهار در ساعت 18 و دو تیم یزدی مقاومت گلساپوش یزد و ایفا اردکان نیز در ساعت 19 به رقابت می‌پردازند.

گفتنی است تیم مقاومت گلساپوش یزد خود را برای شرکت در دومین دوره رقابت‌های چهارجانبه اوراسیا که در طی هفته‌های آینده در یزد برگزار می‌شود آماده می‌کند. در این رقابت‌های جهانی باشگاه مقاومت گلساپوش یزد از تیم‌های لکوموتیو مسکو، لوانته اسپانیا و کاتینای ایتالیا استقبال می‌کند.

در سال گذشته نیز گلساپوش یزد موفق شد قهرمانی رقابت‌های مذکور را به دست آورد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار