نقد منصفانه رسانه ها نقش موثری در پیشرفت ورزش دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه این اداره کل همواره پذیرای نقد اصحاب قلم و رسانه ها بوده است گفت: مطبوعات و رسانه ها می توانند با نقد کارشناسی و منصفانه، نقش سازنده و موثری در توسعه ورزش داشته باشند.
کد خبر: ۶۰۰۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳ 05 May 2018

نشست تخصصی بررسی چالش ‎ ها و راهکاری تعامل ورزش و رسانه در راستای تدوین سند توسعه ورزش استان یزد ‎‎با حضور فخرالسادات خامسی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد ، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان ، احمد پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد و جمعی از مسئولان و خبرنگاران ورزشی رسانه در مرکز صدای و سیمای یزد برگزار شد.

مسعود شریعتی» مدیر  ورزش و جوانان استان یزد در این نشست گفت:: خوشبختانه در سیستم ورزش جمهوری اسلامی هر گونه نقد و حتی گاهاً تخریب ‎‎ هایی که از ورزش می‎‎شود، بذون انتقاد و با آغوش باز پذیرفته می‎‎شود.

وی با تاکید لزوم برگزاری چنین نشست‎‎های تخصصی درچند نوبت دیگر برای تدوین سند توسعه ورزش استان، افزود: باید از ذخائر ورزشی و کسانی که در این حوزه صاحب دانش هستند، بیشتر در تدوین این این سند بهره گرفته شد چرا که به دنبال یک سندی هستیم که بتواند عملیاتی شود و برگزاری این قبیل نشست‏‏ها برای کاربردی کردن این سند ضروری است.

وی با بیان این که خوشبختانه در بودجه سال مالی جاری از سوی سازمان مدیریت و برنامه‏‏ریزی استان بخشی از هزینه‏‏های تدوین این سند منظور شده است، افزود: ورزش استان سعی دارد که ورزش قهرمانی را از بعد همکانی آن جدا نکند چرا که معتقدیم که تمام بخش‎‎های ورزش به نوعی اثربخشی خاص خود را دارند.

شریعتی از رسانه‏‏ ها خواست که در بحث ورزش شهرستان‎‎ها اهتمام بیشتری داشته باشندچرا که علاوه بر دیده شدن این بخش از ورزش، ورزشکاران شهرستانی را بیشتر به امر ورزش ترغیب خواهد کرد.

وی در جمع‎‎بندی این نشست به اهتمام در مورد اموزش و ترویج ورزش، حضور رسانه ‏‏ها در ترویج بیشتر ورزش و ارتقاء و توسعه مطالبه‎‎گری از بخش ورزش از سوی رسانه‎‎ها و مردم تاکید کرد.

در این نشست «محمدحسن پیمانفر» مدرس دانشگاه و مجری تدوین سند توسعه ورزش نیز به بیان توضیحاتی در باره این سند پرداخت و گفت: تاکنون بیش از یکهزار ساعت نشست تخصصی با صاحب‎‎نظران مختلف برای گردآوری پیشنهادات جهت تدوین سند برگزار شده است.

گفتنی است، هر یک از شرکت‎‎کنندگان این نشست نیز نظرات خود را پیرامون چالش‎‎ها و راهکارهای توسعه ارتباط بین ورزش و رسانه بیان کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار