ساخت دستگاه خنک کننده و خشک کن کاشی

جوانان خلاق و مبتکر میبدی با ساخت دستگاه خنک کننده و خشک کن کاشی سالانه از خروج 400 هزار دلار ارز از کشور جلوگیری کردند.
کد خبر: ۶۰۲۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸ 07 May 2018

مدير تيم سازنده اين دستگاه گفت :این دستگاه  طي مدت يک ماه و نيم در کارگاهي کوچک ساخته شده و توانسته واحدهاي کاشي و سراميک را  از واردات اين دستگاه بي نياز کند .

طالبي افزود: اين دستگاه در خطوط توليد کاشي و سراميک و به منظور سرد کردن و خشک کردن کاشي براي چاپ استفاده مي شود .

وی اضافه کرد:هم اکنون بيشتر واحدهاي توليد کاشي و سراميک از مشابه خارجي اين دستگاه که چيزي حدود سه برابر مشابه  ايراني آن قيمت دارد استفاده مي کنند .

آقای  صحرا نورد مديرعامل يکي از واحدهاي توليد کاشي و سراميک در استان يزد مي گويد :با نصب يکي از دستگاههاي توليدي اين جوانان مبتکر و خلاق ميبدي در واحد خود توانسته چيزي معادل 40 هزار دلار براي کارخانه اش صرفه جويي ارزي داشته باشد .

وي با ابراز رضايت از محصول توليدي اين جوانان مي گويد: ارائه خدمات پس از فروش بهتر ، بازدهي بیشتر در مقايسه با مشابه خارجي و قيمت کمتر و از جمله حمايت توليد کننده و مصرف کننده از همديگر از جمله مزيت هاي اين دستگاه تولید داخل است.

فقيهي مدير توليد يکي ديگر از واحدهاي توليد کاشي و سراميک در شهرستان ميبد هم که مدتي است اين دستگاه را جايگزين مشابه خارجي آن کرده مي گويد از نظر رطوبت گيري و خنک کنندگي اين دستگاه در مقايسه با خارجي آن از عملکرد بهتری برخورداراست و توانسته سالانه مقدار زيادي براي شرکت هم صرفه جويي ارزي به همراه داشته باشد .

اين جوانان خلاق  که بيشتر آنها دانشجو و يا فارغ التحصيل رشته هاي تاسيسات هستند حالا آماده اند با حمايت هاي بيشتر هرگونه دستگاه در بخش سرمايش را بسازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار