نخستين نمايشگاه دائمي توليدات صنايع دستي استان يزد که با محوريت فعاليت بانوان در عرصه كسب و كار و با حضور كارآفرينان، هنرمندان، مديران و مسئولان استاني در محل مجتمع سامان شهر يزد گشايش يافت .
کد خبر: ۶۰۵۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰ 13 May 2018

رقیه کرمانیان» در آیین گشایش نخستين نمايشگاه دائمي توليدات صنايع دستي استان، اظهار کرد: نزديک به يک دهه است كه مقام معظم رهبري و مسئولان دغدغه معيشت مردم را دارند و در مسير رويكردهايي بر اين مبنا سياست‌گذاري و برنامه‌ريزي مي‌كنند .

وی افزود: زنان مي‌توانند با توجه به موضوعات مورد نظر در اقتصاد مقاومتي از يک سو الگوي مناسب مصرف را ترويج كنند و از سوي ديگر با فعاليت در عرصه‌هاي مختلف كسب و كار رونق بخشي به بازار توليدات داخلي را نيز امكان پذير سازند .

مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد گفت: افتتاح نمايشگاه دائمي صنايع دستي با محوريت بانوان در استان يک سرآغاز خوب است و اميدواريم با حمايت مسئولان و همت بانوان فعال در عرص‌هاي مختلف فعاليت نمايشگاه‌ها و برنامه‌هايي از اين قبيل را شاهد باشيم .

کرمانیان تصریح کرد: علاوه بر ارائه محصولات با كيفيت و متنوع در اين نمايشگاه، برگزاري دوره‌هاي آموزشي صنايع دستي، برندسازي و بازاريابي نيز در نظر گرفته شده است كه با برنامه‌ريزي دفتر امور بانوان و خانواده استانداري در آينده نزديک برگزار خواهد شد .

این مقام مسئول ضمن قدرداني از زحمات و همكاري تمام دستگاه‌هاي اجرايي موثر در تحقق اين نمايشگاه به ويژه شهرداري يزد، خاطرنشان کرد: از همشهريان گرامي به خصوص بانوان دعوت مي‌كنم با بازديد و خريد از اين نمايشگاه ،علاوه بر حمايت از توليدات داخلي براي بانواني كه اين فعاليت را آغاز كرده‌اند حامي و ياريگر باشند .

گفتنی است؛ نخستين نمايشگاه دائمي توليدات صنايع دستي استان يزد که با محوريت فعاليت بانوان در عرصه كسب و كار و با حضور كارآفرينان، هنرمندان، مديران و مسئولان استاني در محل مجتمع سامان شهر يزد گشايش يافت .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار