سند توسعه فعالیت‌های قرآنی یزد نیازمند بازنگری است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با تیریک حلول ماه مبارک رمضان، تاکید کرد که سند توسعه فعالیت‌های قرآنی یزد نیازمند بازنگری جدید در این حوزه است.
کد خبر: ۶۰۷۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲ 17 May 2018

مجید جوادیان زاده شامگاه چهارشنبه در نشستی با اعضای هیات مدیره اتحادیه قرآنی یزد اظهار داشت: به وسیله سند توسعه فعالیت‌های قرانی می‌توانیم راهبرد، سیاست و چشم‌اندازی که در این حوزه به دنبال آن هستیم را با موفقیت طی نماییم.

وی ایجاد یک گفتمان منسجم و یکسان را از دیگر مزیت‌های سند توسعه فعالیت ‌های قرآنی عنوان کرد و گفت: حوزه قرآن و عترت از حوزه‌های مورد توجه جدی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در ادامه با تاکید بر اینکه نشست منظم شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی در دستور کارجدی این اداره کل است اظهار داشت: در نشست‌های شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی سعی می‌شود سیاست حمایتی و برنامه‌های منسجمی از اتحادیه قرآنی و موسسات قرآنی دنبال شود.

جوادیان‌زاده با تاکید بر حمایت از موسسات قرآنی استان یزد افزود:امسال برنامه‌های متنوعی در حوزه قرآن و عترت در استان یزد برگزار می‌شود که این برنامه‌ها با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد توسط موسسات قرآنی اجرا می‌شود.

وی بر ضرورت آشنایی هرچه بیشتر مردم جامعه با مفاهیم قرآنی و استفاده از این مفاهیم ارزشمند در زندگی روزمره خود تاکید کرد و گفت: به نظر می‌رسد لازم است که سند توسعه فعالیت‌های قرآنی استان یزد بازنگری جدیدی داشته باشد.

در ادامه این نشست اعضای هیات مدیره اتحادیه قرآنی یزد به بیان برخی نظرات و پشنهادات خود پرداختند و مشکلاتی که در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در یزد با آن روبرو بودند را بیان کردند، همچنین در ادامه این نشست پیشنهادها و نظراتی در راستای ارائه راهکارهای نوین در زمینه ترویج علوم قرآنی در جامعه و آشنایی هرچه بیشتر جامعه با قرآن کریم و مفاهیم آن ارائه شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار