مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد تأکید کرد:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان این‌که ریشه دشمنی استکبار با ملت ایران در مسائل اعتقادی است، گفت: برنامه اعتکاف رمضانیه باید به‌گونه‌ای باشد که زمینه حضور همه جوانان و نوجوانان را فراهم کند.
کد خبر: ۶۱۳۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ 30 May 2018

حجت‌الاسلام و المسلمین«سیدمحمدشریف حسینی‌کوهستانی» در جلسه با اعضای هیات رایه الهدی و برگزارکنندگان اعتکاف رمضانیه بهانه وصل،‌اظهار کرد: اصل تنازع بقا در بین ادیان وجود دارد و هر دینی به دنبال آن است که ثابت کند پاسخگوی همه نیازهای انسان و دین برتر است .

وی افزود: عدم تحریف اسلام و پاسخگویی آن به تمام نیازهای مادی و معنوی انسان ضامن حفظ آن به‌عنوان دین برتر تا قیامت است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد بابیان این‌که امروز ریشه دشمنی استکبار با ملت ایران در مسائل اعتقادی است، گفت: مباحث اعتقادی و دینی زمینه‌ساز تولد و رشد گروه‌های مقاومت مانند حزب‌الله در منطقه بوده است .

حسینی‌کوهستانی تصریح کرد: اگر همه مسائل به موارد اقتصادی و انتظامی ختم می‌شد قطعاً تاکنون استکبار ملت ایران را از کره زمین حذف کرده بود .

وی ادامه داد: دوران هشت‌ساله دفاع مقدس نمونه‌ای از آن است که دشمن با تمام حمایت‌ها و امکانات درصحنه حضور پیدا کرد اما به توفیقی دست نیافت .

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با تقدیر از فعالیت‌های هیات رایه الهدی گفت: ما باید همان‌گونه که خداوند متعال فرموده است اصولی کارکنیم لذا همان‌گونه که اصول دین تقلیدی نیست و نیاز به تفکر دارد باید تفکر را به مجموعه خود آموزش دهید .

وی افزود: قرار دادن عقل و شرع در کنار یکدیگر از ویژگی‌های این هیات است و از همین طریق می‌توانید نوجوانان و جوانان را جذب و بر آن‌ها اثرگذار باشید .

حسینی کوهستانی گفت: باید برنامه‌های اعتکاف به گونه باشد که پس از پایان اعتکاف مخاطبین برنامه‌های هفتگی افزایش یابد در این صورت کار شما در اعتکاف مورد اقبال قرارگرفته است .

وی بابیان این ‎ که باید تنها به جذب جوانان مؤمن و متعهد اکتفا کرد،‌ خاطرنشان کرد: باید برنامه‌های به‌گونه‌ای باشد که زمینه حضور همه جوانان و نوجوانان را فراهم کند. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار