معاون سياسي امنيتي استاندار يزد:

رمز موفقيت در مبارزه با موادمخدر اتكاء به مشاركت مردم است

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد با اشاره به نقش مهم حضور مردم در موفقيت برنامه‌هاي حوزه مبارزه با مواد مخدر، گفت: رمز موفقيت در مبارزه با موادمخدر، اتكاء به حضور و مشاركت مردم است .
کد خبر: ۶۸۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳ 29 July 2015
به گزارش تابناک یزد"محمدعلي طالبي" در نشست كارگروه مشاركت‌هاي مردمي ستاد مبارزه با موادمخدر استان اظهار كرد: رمز موفقيت كارها در حوزه مشاركت‌هاي مردمي اتكاء به حضور مردم و ميدان دادن به نهادهاي برخاسته از متن جامعه مانند سازمان‌هاي مردم نهاد است.

وي ادامه داد: شايسته است تعامل و هم افزايي بهتري در ارتباط با بخش دولتي و سمن‌ها، تشكل‌هاي غيردولتي، گروه‌هاي فرهنگي و هنري و شهرداري‌ها شكل گيرد تا از همه ظرفيت‌ها به نحو بهتري استفاده شود.

طالبي افزود: اين ارتباط و پيوند مناسب بايد ميان خيرين و تشكل‌هاي مردم نهاد نيز ايجاد شود و شايسته است در جلب حمايت خيرين به عنصر اعتماد توجه بيشتري شود و حداكثر تلاش خود را براي برقراري اعتماد دوجانبه به كار گيريم.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار عنوان كرد: صيانت اجتماعي از آسيب‌ديدگان اعتياد رويكرد جديدي است كه مي‌تواند مشاركت بيشتر جامعه را در پرداختن به آسيب‌هاي اجتماعي از جمله خود اعتياد به وجود آورد.

وي تصريح كرد: تدوين شيوه نامه اجرايي تعامل با خيرين در حوزه صيانت اجتماعي از آسيب‌ديدگان اعتياد، فرصتي نظام‌مند در راستاي مشاركت مطلوب خيرين و همكاري سازمانهاي مردم نهاد مي باشد.

طالبي در پايان نيز عنوان كرد: همانطور كه در جلسات قبلي نيز تأكيد شده بايد از فرصت‌هاي گردهمايي مردم به ويژه در پارك‌ها و فضاهاي سبز شهري براي تبيين برنامه ها، اطلاع‌رساني و توجيه خانواده ها نهايت استفاده را ببريم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار