مدیردرمان استان یزد:

تحقق ۱۰۰ درصدی دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه بهداشت و درمان استان یزد

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به تحقق ۱۰۰ درصدی دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه بهداشت و درمان استان گفت: تسریع در خدمات پزشکی و ارائه خدمت در منازل از برنامه‌های پیش روست.
کد خبر: ۷۰۲۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 12 January 2019

زارع مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد نخستین دانشگاهی بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور راه اندازی شد که تعداد بیمارستان‌های استان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، شش بیمارستان بود و خوشبختانه در حال حاضر این تعداد به بیست بیمارستان در استان افزایش یافته است.

وی افزود: در حال حاضر در همه بیمارستان‌های استان، بخش داخلی و اطفال با حضور پزشکان متخصص وجود دارد.

زارع به پیشرفت‌های پزشکی استان یزد اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات در مراکز درمان ناباروری، پرتو درمانی، جراحی زانو، بیمارستان خون و آنکولوژی و جراحی قلب از جمله این خدمات است.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد بیان کرد: درحال حاضر بین ۳۰ تا ۴۵ درصد بیماران برای بهره مندی از خدمات پزشکی استان یزد از خارج از استان و حتی خارج از کشور به یزد می‌آیند که نشان از مقبولیت بالای پزشکان و کادر مجرب پزشکی استان یزد دارد.

وی به برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد اشاره کرد و ادامه داد: در صدد هستیم تا خدمات را در منازل ارائه کنیم تا ورودی بیماران به بیمارستان‌ها کاهش یابد.

زارع تصریح کرد: در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در بیشتر رشته‌ها، تخصص، فلوشیب و فوق تخصص تربیت می‌کند و یکی از برنامه‌های این مرکز این است که به سمت پیوند‌ها برویم و در صدد راه اندازی پیوند مغز و استخوان هستیم.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار