معاون استاندار یزد: لزوم تعامل مسوولان ستاد انتخابات با رسانه ها

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از مسوولان کمیته های مختلف ستاد انتخابات استان خواست در امر اطلاع رسانی و ارایه گزارش فعالیتهای خود با رسانه های استان تعامل شایسته داشته باشند.
کد خبر: ۷۵۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۲ 12 August 2015
محمدعلی طالبی روز چهارشنبه در دومین جلسه ستاد انتخابات استان با اشاره به برگزاری دو انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در 7 اسفند ماه سالجاری اظهار کرد: باید به مردم در این زمینه اطلاع رسانی شفاف صورت گیرد.

به گفته وی عالی ترین مرجع برنامه ریزی و هماهنگی انتخابات، ستاد انتخابات استان بوده و شایسته است فعالیت این ستاد و کمیته های مرتبط با آن فعال تر شود و با حیطه وظایف گسترده تر به انجام وظایف محوله بپردازند.
معاون استاندار یزد: لزوم تعامل مسوولان ستاد انتخابات با رسانه ها
وی با بیان اینکه تنها وظیفه اجرایی وزارت کشور برگزاری انتخابات در دوره های مختلف است افزود: دولت یازدهم و وزارت کشور تأکید فراوانی بر برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند دارد.

وی با اشاره به تاکید وزارت کشور مبنی بر پرهیز عوامل اجرایی انتخابات در سراسر کشور از هرگونه اقدام جانبدارانه و استفاده نکردن نامزدها و هواداران آنها از امکانات دولتی برای فعالیتهای خود است، افزود: باید در ستاد انتخابات استان رصد مناسبی از فعالیتهای نامزدهای احتمالی صورت گیرد و به خصوص از طریق فرمانداران گزارش جامعی در این رابطه به ستاد انتخابات استان ارایه شود.

رییس ستاد انتخابات استان، همدلی، تعامل و هماهنگی بین عوامل اجرایی و نظارت انتخابات را رمز مهم برگزاری سالم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری در سالجاری دانست و عنوان کرد: باتوجه به ضرورت تعامل منسجم با هیاتهای نظارت باید جلسات مستمری با این هیاتها برگزار شود تا به مدد این تعامل کمترین مشکل را در بحث برگزاری انتخابات داشته باشیم.

در ادامه این نشست، دبیر و مسئولان کمیته های مختلف ستاد انتخابات استان به ارایه گزارش فعالیتهای کمیته های تحت نظارت خود پرداختند و برای دستور کار نشست آینده این ستاد پیشنهاداتی مطرح کردند.


ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار