مدیرکل بانوان استانداری یزد:
مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد به عدم آگاهی دختران امروز از بسیاری از حق و حقوق قانونی خود اشاره کرد و گفت: در برنامه های دهه کرامت باید به این موضوع توجه نمود.
کد خبر: ۷۶۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴ 13 August 2015
به گزارش تابناک یزد؛ فخرالسادات خامسی هامانه در جلسه هم اندیشی ، هماهنگی و برنامه ریزی برنامه های دهه کرامت افزود: این دهه فرصتی است که حوزه دختران به عنوان جامعه هدف بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
وی اظهار داشت: ما باید در برنامه ریزی های خود جهت برگزاری برنامه های دهه کرامت به مسائلی از قبیل ارتقا و بهبود جایگاه دختران، توانمند سازی دختران و اینکه چگونه می توان از آنها به عنوان یک سرمایه اجتماعی در جامعه استفاده کنیم و نسلی را برای آینده پرورش دهیم که جایگاه مناسبی داشته باشند، توجه نمائیم.
مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد تصریح کرد: همچنین در برنامه ریزی های خود نیز باید به بحث باورمندی دینی و مذهبی دختران توجه ویژه نماییم.
وی خاطرنشان کرد: باید استعدادهایی که در راههای نادرست از آنها استفاده می شود را مد نظر قرار داده و روی آن برنامه ریزی و سیاست گذاری کرد تا به جایگاه واقعی دختران در جامعه برسیم.
وی تاکید کرد: برنامه های دهه کرامت نباید به جشن و همایش خلاصه شود بلکه باید به تمام مواردی که به حوزه دختران هم در وضعیت کنونی و هم در آینده مربوط می شود توجه کرد تا بتوان شاهد بازخورد و نتیجه مناسب از برنامه های اجرایی باشیم .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار