انتقاد تند معاون استانداریزد و رییس شورای اطلاع رسانی دولت:

بعضی خبرنگاران ایرنا خود را مقابل دولت قرار می دهند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت : در بعضی از موارد مشاهده می شود که برخی از خبرنگاران خبرگزاری ایرنا خود را مقابل دولت قرار می دهند و بدون اینکه ماجرا را از زبان مسئولین دولتی نیز بشنوند یک طرفه قلم می زنند و خواسته یا ناخواسته به بعضی از مباحث دامن می زنند.
کد خبر: ۷۷۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳ 15 August 2015
به گزارش تابناک یزد، محمدعلی طالبی در بازدید از این خبرگزاری با بیان اینکه خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا) یکی از خبرگزاریهای موفق، با فعالیتهای شایسته و حجم قابل توجهی از اخبار می باشد.
 وی حوزه ورزش و فوتبال استان را یکی از مصداقهای این موارد دانست و افزود : متأسفانه در هفته های اخیر شاهد بودیم که در خبرگزاری ایرنا به طور مستمر از مسئولین استان مطالباتی خواسته شد که دولت در قبال آن هیچ مسئولیت قانونی ندارد و این در حالی است که به درستی وظایف خود را در این حوزه انجام داده و می دهد.
وی در عین حال تاکید کرد:خبرگزاری ایرنا از جایگاه ویژه ای در بین مسئولین دولت برخوردار است و از خبرنگاران و رابطین خبر این خبرگزاری نیز انتظار داریم که شأنیت وابستگی به دولت را رعایت کنند.
"طالبی” یادآور شد: بهتر بود که در این حوزه دوستان خبرنگار حوزه ورزش به رسالت خود به خوبی عمل می کردند و پاسخهای مسئولین دولتی را در این زمینه می شنیدند اما در این رابطه یکبار هم با اینجانب یا سایر مسئولین مربوطه تماسی گرفته نشده و درخواست مصاحبه ای برای پاسخگویی صورت نگرفته است.
به گزارش روز یزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در پایان سخنان خود اشاره کرد: امیدواریم برگزاری اینگونه جلسات سبب تعامل، همدلی و ارتباط بیشتر دوستان خبرنگار با مدیریت ارشد استان شود تا بتوانیم در فضای مطلوب بوجود آمده اهالی رسانه را در تحقق اهداف و رسالتهای مهم شان حمایت نماییم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار