مدیر حج و زیارت یزد گفت : نخستین پرواز زائران بیت الله الحرام از این استان به سرزمین وحی و حج تمتع فردا /دوشنبه/ از فرودگاه شهید صدوقی انجام می شود.
کد خبر: ۹۳۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷ 13 September 2015

به گزارش تابناک یزد،علی اصغر شریفی افزود : ساعت 8 و نیم روز دوشنبه 251 نفر از زائران یزدی خانه خدا در قالب سه کاروان به مکه سفر خواهند کرد.

وی اظهار کرد : مراسم بدرقه این زائران با حضور استاندار و مدیران استانی از ساعت هفت صبح فردا در فرودگاه بین المللی شهید صدوقی صورت می گیرد.
مدیر حج و زیارت یزد یادآور شد : امسال یکهزار و 576 نفر از این استان به سرزمین وحی و حج تمتع مشرف می شوند که از این تعداد 90 نفر عوامل اجرایی و مابقی زائر هستند.
به گفته شریفی از مجموع زائران امسال 733 نفر مرد و مابقی زن هستند که در میان آنها مسن ترین زائر شرکت کننده یک مرد 80 ساله و جوان ترین آنها یک زن 23 ساله است.
این مسوول با بیان اینکه پروازهای زائران استان به مدت سه روز از 23 شهریوماه ادامه دارد ، خاطرنشان کرد : این تعداد رائران در قالب 12 کاروان مدینه بعد با هفت پرواز به مکه مکرمه اعزام می شوند.
مدیر حج و زیارت استان یزد طول مدت اقامت زائران را 30 روز اعلام و اظهار کرد : پروازهای برگشت امسال نیز از 22 مهرماه آغاز خواهد شد و تا 24 مهرماه سالجاری ادامه خواهد داشت.
از 25 آذرماه سال گذشته تا 22 فروردین امسال 10 هزار و 649 زائر از استان به حج عمره مشرف شدند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار