مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد ، از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در 17 مهر ماه در یزد خبر داد .
کد خبر: ۹۶۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴ 16 September 2015

به گزارش تابناک یزد،مجید جوادیان زاده در جلسه هماهنگی همایش پیاده روی هفته ناجا و روز خانواده گفت: برگزاری این برنامه فرهنگی و ورزشی با هدف ایجاد نشاط و هم افزایی بین آحاد جامعه انجام می گیرد .

وی ادامه داد : تمامی دستگاه های اجرایی مشارکت کننده در این برامه باید تلاش ویژه ای به خرج دهند تا زمینه حضور مردم و برگزاری باشکوه این رویداد عمومی را فراهم سازند.
این مسوول خاطر نشان کرد : تجربه فراغت و ورزش در کنار خانواده یکی از نکاتی است که در امر برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی باید به آن توجه کرد و از طریق آن به جامعه طراوت بخشید.
جوادیان زاده گفت : یکی از برکات برنامه های همگانی تحقق انسجام اجتماعی است که باعث خواهد شد نشاط و شادابی در جامعه فراگیر شود.
وی با اشاره به اینکه کمیته های هفتگانه ای جهت هرچه بهتر برگزار شدن همایش پیاده روی هفته ناجا تشکیل شده افزود: کارگروهی جهت بررسی و انتصاب مسیر پیاده روی تشکیل و بزودی مسیر این همایش تصویب و اطلاع رسانی می شود.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری یزد ، از همکاری دستگاه اجرایی استان به جهت مشارکت در برگزاری همایش پیاده روی هفته ناجا قدردانی کرد.
مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری یزد نیز در این نشست همزمانی برگزاری این همایش با روز خانواده را به فال نیک گرفت و گفت : تلاقی این دو موضوع باعث خواهد شد همدلی بیشتری در بین خانواده ها و اقشار مختلف مردم ایجاد شود.
فخرالسادات خامسی بابیان اینکه حضور خانواده ها در این همایش باعث نشاط و شادابی در جامعه می شود اظهار امیدواری کرد تمام اعضای خانواده های یزدی در همایش پیاده روی حضور پیدا کنند و از فواید ورزش های همگانی بهره مند شوند.
همچنین هریک از اعضا به بیان اقدامات انجام شده پیرامون برگزاری همایش پیاده روی هفته ناجا پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار