یک مقام مسئول در استانداری یزد:
مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری یزد با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه مشارکت همه جانبه در انتخابات، گفت: ۳۶۸ روستا در یزد آمادگی برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را دارند.
کد خبر: ۹۶۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵ 18 September 2015

به گزارش تابناک یزد،هادی مقیمی در نشست کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان یزد با بیان اینکه اصل حضور در انتخابات جامعه اسلامی ضروری است، اظهار داشت: تحقق حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در مناسبت‌های ملی و مذهبی مستلزم ایجاد زمینه‌های لازم است.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری یزد با اشاره به اهمیت احساس مسئولیت تمام نهادها و دستگاه‌های مختلف استان در مورد برگزاری انتخابات گفت: بخشی از حضور مردم در مناسبت‌های ملی و مذهبی به عهده دولت‌ و بخشی هم مستلزم فعالیت مستمر و سازماندهی شده کمیته اطلاع‌رسانی است.

مقیمی با اشاره به ضرورت توجه به ظرفیت‌های انسانی روستاییان در انتخابات افزود: در استان یزد 368 روستا وجود دارد،‌که همزمان با مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها آمادگی ارائه خدمات مختلف در مناسبت‌های ملی و مذهبی را دارند.

وی همبستگی، وحدت کلمه و مشارکت همه جانبه اقشار مختلف جامعه را در جامعه اسلامی ضروری دانست و بیان کرد: مشارکت حداکثری مردم در مناسبت‌های مختلف، ‌زمینه تقویت هر چه بیشتر نظام را در جوامع بین‌المللی را فراهم می‌کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار