نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتقای فرهنگ عمومی مردم و جوانان سدی در مقابل توطئه های فرهنگی و تهدید نرم دشمنان است .
کد خبر: ۱۳۸۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷ 03 December 2015

به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام والمسلمین دخیل عباس زارع زاده  در نشست نهادهای فرهنگی شهرستان مهریز افزود: دشمنان به شدت با برنامه های خود به دنبال حذف هویت جوانان و اجرای برنامه های سوء فرهنگی خود هستند .

وی ادامه داد: دنیای استکباری در 37 سال گذشته برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرده و هم اکنون به شدت تهدید نرم را در دستور کار خود قرار داده است .
نماینده حوزه انتخابیه مهریز تاکید کرد: برای مقابله با تهدید نرم دشمنان به یک عزم جدی و همکاری تمامی دستگاههای اجرایی و فرهنگی نیاز مبرم است .
زارع زاده گفت: متولیان فرهنگی و مراکز آموزشی و دانشگاهی و حتی حوزه ها باید با همفکری و برنامه ریزی برای مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان اقدام کنند.
در این نشست که در دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی برگزار شد روسای دانشگاه پیام نور، مدیر اداره آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، نهاد کتابخانه ها، میراث فرهنگی، اوقاف و امورخیریه و حوزه علمیه خواهران مهریز نظرات خود را بیان کردند .
نماینده شهرستان های ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی در ادامه این نشست با اشاره به برخی مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شهر خواستار برگزاری مستمر این جلسات شد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار