کد خبر: ۲۱۷۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴ 24 April 2016

به گزارش تابناک یزد،استاندار یزد با اشاره به اهمیت پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر به ویژه دیابت، از تدوین برنامه‌های کاهش دیابت در استان یزد خبر داد.

 سیدمحمد میرمحمدی امروز در همایش ملی سلامت با اشاره به اینکه استان یزد با مشکل دیابت، قند و فشار خون روبرو است، اظهار داشت: این که این همایش در استان یزد برگزار شده، نشان می‌دهد که باید بیش از پیش نسبت به پیشگیری از دیابت اقدام شود.

وی با اشاره به اجرای طرح ملی سلامت، گفت: افرادی که با مشکل تامین مخارج درمان مواجه بودند، با اجرای این طرح به یک آرامشی دست پیدا کردند.

استاندار یزد با بیان این مطلب که این طرح امید در کشور را افزایش داد، گفت: یکی از طرح‌هایی که الان در حال پیگیری است، بحث پیشگیری است که به صورت جدی مطرح شده است.

میرمحمدی بیان کرد: امیدواریم با اجرای این طرحها جامعه ای سالم و با نشاط داشته باشیم و بیماری و درد و رنج از همه بیماران با جدیت پزشکان دور  شود.

وی افزود: این همایش و این همایش‌ها سبب می‌شود که جامعه نسبت به مواردی که از آنها غافل شده را حساس می‌کند و اگر بتواند این اقدام را انجام دهد، دقم خوبی در زمینه سلامت جسم و جان افراد تاثیر گذاشته است.

استاندار یزد افزود: امیدوارم با حساس شدن افراد جامعه و تلاش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر دستگاه‌ها، با توجه به اینکه از مسائل مهم این طرح هم این است که همه دستگاه‌ها با هم همکاری کنند، نتایج خوبی در زمینه کاهش بیماری‌ها در کشور را شاهد باشیم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار