نماینده منتخب حوزه انتحابیه مهریز گفت:همدلی همه افراد برای توسعه و تعالی شهرستان های این حوزه گسترده كشور ضروری و رمز موفقیت است .
کد خبر: ۲۲۲۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸ 02 May 2016

به گزارش تابناک یزد،محمدرضا صباغیان بافقی در جمع مردم مهریز با تبریك هفته معلم و قدردانی از حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: برای توفیق و رسیدن به اهداف همه باید در كنار هم باشند .

وی ادامه داد: ظرفیت های بسیار خوبی در تمامی پنج شهرستان حوزه انتخابیه و مهریز وجود دارد كه باید با همكاری جدی از آنها برای رسیدن به موفقیت و خدمت به مردم بهره گرفت .
نماینده منتخب حوزه انتخابیه مهریز در ادامه از تمامی نامزده های انتخابات و دست اندركاران و مردم بخاطر مشاركت در مرحله دوم انتخابات قدردانی كرد و بر تداوم همكاری ها تاكید نمود .
صباغیان بافقی گفت: باید همه دست در دهم هم با همدلی برای توسعه مهریز در كنار هم باشیم و از تمامی ظرفیت های موجود بنحو شایسته و بیش از گذشته استفاده كنیم.
همچنین در این مراسم فرماندار مهریز در سخنانی با تبریك انتخاب منتخب مردم برای مجلس دهم شورای اسلامی به نقش مردم و همكاری ها در توسعه همه جانبه این شهرستان اشاره كرد .
سید محمد رستگاری به نقشه راه توسعه شهرستان مهریز و ضرورت همكاری جدی آحاد مردم و مسئولان در این امر خطیر اشاره و از حضور مردم در عرصه های مختلف قدردانی كرد .
در ادامه نماینده منتخب مردم با حضور در حسینیه شهدای گمنام مهریز به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی ادای احترام كرد .
شهرستان مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 كیلومتری شهر یزد قرار دارد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار