کد خبر: ۲۸۹۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹ 01 September 2016
به گزارش تابناک یزد، معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه ارزش‌های دفاع مقدس باید به جوانان منتقل شود، گفت: نمایش بزرگ "تاریخ انقلاب" در دهکده مقاومت یزد برگزار می‌شود.
سرهنگ علی استادی در ستاد استانی سی و ششمین گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس و سومین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان یزد که در تالار اندیشه استانداری برگزار شد، اظهار داشت: امسال هم به مانند سه سال گذشته، نمایش تاریخ انقلاب در دهکده مقاومت یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نمایش، مراحل انقلاب اسلامی از ایران از شروع مبارزات تا زمان پیروزی انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی و سایر مراحل به نمایش گذاشته می‌شود.

معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد با تاکید بر اینکه برای اجرای این نمایش تلاشهای بسیار زیادی صورت گرفته، گفت: در سالهای گذشته استقبال بسیار خوبی از این نمایش صورت گرفت و امسال هم پیش‌بینی حضور پرشوری از مردم در نمایش می‌رود.

استادی با تاکید بر اینکه یکی از افتخارات انقلاب اسلامی ایران، دفاع همه جانبه مردم در برابر دشمنان تا دندان مسلح است، ادامه داد: ما شروع جنگ تحمیلی را گرامی نمی‌داریم و به آن افتخار نمی‌کنیم بلکه به حضور و دفاع انجام شده، شهادت‌طلبی‌ها و ایثارگری‌های ملت ایران افتخار می‌کنیم و این موضوع را گرامی می‌داریم.

وی عنوان کرد: در هشت سال دفاع مقدس تمام مردم ایران با حداقل امکانات در برابر هجوم دشمن ایستادگی کردند و توانستند برابر دشمنی که از جانب تمام دنیا حمایت می‌شد، ایستادگی کنند.

معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: در این هفته هر کاری انجام شود باز هم کم است چرا که این حرکات و هفته دفاع مقدس انتقال ارزشها است و باید بسیار پرشور و جدی برنامه‌های هفته دفاع مقدس انجام شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار