امام جمعه ابرکوه گفت: مسئولان باید با در اختیار گذاشتن ابزار زندگی به جوانان اعم از اشتغال ، مسکن ، تسریع در پرداخت وام ازدواج ، زمینه تسهیل ازدواج جوانان را فراهم کنند .
کد خبر: ۲۹۰۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۷ 04 September 2016
به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی  به مناسبت اول ذی الحجه سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و فاطمه(س) در گفت وگو باایرنا اظهارکرد: پسران و دختران باید ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا(س) را الگوی خود قرار دهند.
وی بابیان اینکه والدین کمک کنند تا جوانان ازدواج کنند و زندگی خود را سرو سامان دهند افزود: اسلام اساس ازدواج را برسادگی گذاشته است ، چرا ما ازدواج را بحثی دست و پا گیر می کنیم .
حسینی ادامه داد: ازدواج امروز به عنوان دغدغه جامعه ما مطرح است ، جوانان باید زندگی امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) را درس های زندگی خود قرار دهند تا بتوانند تشریفات ، مخارج و مهریه های ازدواج را کم کنند.
رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه خاطرنشان کرد: این شرط و شروط ها و سخت گیریها جوانان را از زندگی زده می کند و متاسفانه آمار ازدواج همچنان سیرنزولی دارد و بالعکس آمار طلاق در کشور سیرصعودی دارد.
امام جمعه ابرکوه بااشاره به اینکه سن ازدواج جوانها بسیار بالا رفته است تاکیدکرد: باید با آسان کردن بحث ازدواج جوانان، با این پدیده شوم مقابله کنیم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار