معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد از شرکت 2 هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد در طرح مهر رضوی خبر داد.
کد خبر: ۳۲۳۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ 05 November 2016

به گزارش تابناک یزد،امیر زین العابدین قمی با بیان اینکه امسال 2 هزار مددجوی تحت حمایت در اردوی زیارتی، آموزشی مهر رضوی شرکت کردند، اظهار داشت: سپاه الغدیر یزد با فراهم‌سازی زمینه اسکان، پذیرایی و ایاب و ذهاب درون شهری برای یک‌هزار و 320 نفر از مجریان طرح خودکفایی، بیشترین سهم را در اجرای طرح مهر رضوی بر عهده گرفت.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد، هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی در مشهد مقدس را مهارت در پرتو معرفت عنوان کرد و افزود: آموزش‌های ارائه شده به مددجویان تحت حمایت در زمینه‌های حرفه آموزی، کارآفرینی و بازبینی طرح‌ها بود و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها با احکام کسب و کار، اخلاق کسب و کار، احکام حقوقی کسب و کار، آموزش‌های ترویجی کشاورزی و دامپروری آشنا شدند.

زین العابدین قمی در مورد ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت گفت: مددجویان تحت حمایت با دریافت تسهیلات اشتغالزایی و فراگیری آموزش‎های لازم در این زمینه به استقلال اقتصادی و خودکفایی رسیده و از چرخه حمایتی این نهاد خارج می‎شوند.

وی ادامه داد: کمیته امداد استان یزد طی 6 ماهه نخست سال جاری 138 میلیارد و 362 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به 854 خانواده تحت حمایت و نیازمندان متقاضی از محل منابع قرض‌الحسنه بانکی و امدادی پرداخت کرده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار