نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: ملت ایران بر خلاف سایر کشورها صاحبان اصلی نظام خود هستند و در عرصه های مختلف نقش آفرینی می کنند.
کد خبر: ۳۳۱۶۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵ 20 November 2016
ه گزارش تابناک یزد،آیت الله محمد رضا ناصری  در جمع پرسنل سپاه الغدیر و بسیجیان یزد با تبریک هفته بسیج، به برکات انقلاب اسلامی اشاره و افزود: در کشور ما مردم همواره برحسب وظیفه دینی و انقلابی در خدمت نظام و تحقق آرمان های آن هستند.
وی ادامه داد: مردم فهیم ایران همواره نسبت به مسائل مختلف جامعه اسلامی احساس مسئولیت می کنند و با مشارکت خود نقش اساسی در کشور دارند.
ناصری گفت: در کشورهای غربی، مردم در امور مختلف کشور خود دخل و تصرف و مشارکتی ندارند و سهم آنها بسیار ناچیز است.
امام جمعه یزد به حوادث انتخابات اخیر آمریکا اشاره و گفت: مردم آمریکا در انتخابات این کشور به خوبی نشان دادند که از سیاست های دولتمردان خود به ستوه آمده اند، دولتمردان آمریکا هیچ اهمیتی برای مردم خود قائل نیستند و این موضوع بارها در انتخابات های مختلف و سایر مسائل بر همگان روشن شده است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به تهی بودن دنیای غرب از ارزش های دینی و معنوی اشاره و تصریح کرد: غربی ها همواره به دنبال خواسته های مادی و نفسانی هستند.
ناصری با قدردانی از فعالیت های بسیج مهمترین رسالت کنونی آنها را توجه به مسائل خانواده و سبک زندگی اسلامی و تعالی آن ذکر کرد و از بسیجیان خواست تا بیش از گذشته با اخلاق و دانش و رفتار دینی در جذب آحاد مردم بویژه جوانان برای حضور در این نهاد مقدس تلاش کنند.
وی همچنین از بسیجیان خواست تا همواره حضرت زینب (س) را الگویی برای حفظ روحیه انقلابی بدانند و با توکل بر خدا و حفظ روحیه انقلابی در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.
هفته بسیج از اول آذرماه آغاز می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار