نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: فعالیت های پژوهشی بسیار مهم است و باید همواره اساس کار علمی در سطح دانشگاه ها قرار گیرد.
کد خبر: ۳۴۵۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷ 19 December 2016
به گزارش تابناک یزد،آیت الله محمد رضا ناصری  در جمع پژوهشگران سپاه الغدیر یزد ضمن قدردانی از تلاش های انجام گرفته در حوزه پژوهش به اهمیت موضوع اشاره و افزود: کارهای پژوهشی باید بر حسب نیاز و بصورت کیفی انجام شود.
وی با بیان اینکه تاکنون در سطح دانشگاه ها و همچنین توسط سپاه پژوهش های خوبی انجام گرفته بر تداوم این برنامه مهم و فعالیت مضاعف برای تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی تاکید کرد.
امام جمعه یزد گفت: دانشگاه‌ها باید بوسیله استادان ، قشر دانشجو و دانشگاهیان بصورت عمقی در فضای پژوهش قرار گیرند تا مفاهیم کار تحقیق به خوبی به آنها منتقل شود.
ناصری در ادامه از دانشجویان خواست تا در کارهای تحقیق و پژوهش با گردآوری مطالب از منابع مختلف بصورت دقیق در راستای اهداف و نیازهای کشور فعالیت داشته باشند .
نماینده ولی‌فقیه در استان یزد به اهداف متعالی انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف فرهنگی و علمی اشاره و خواست تا دانشگاهیان و پژوهشگران برای دفاع از نظام بیش از گذشته وظایف خود را انجام دهند.
ناصری در پایان با بیان اینکه هنوز در کار تحقیق و پژوهش جای کار بیشتر وجود دارد بر برنامه ریزی و هماهنگی در این حوزه مهم در سطح دانشگاه ها و توسط سپاه تاکید نمود.
استان یزد دارای 80 واحد آموزش عالی و 100 هزار دانشجو است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار