کد خبر: ۳۴۷۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷ 22 December 2016
به گزارش تابناک یزد،معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری مراسم اختتامیه کنگره شهید منتظر قائم همزمان با روز تولد این شهیددریزد خبر داد و گفت: در حاشیه این کنگره  که در سوم اسفندماه با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می شود از چندین کتاب،انیمیشن 30دقیقه ای و نرم افزار جامع با موضوع  زندگانی شهید و چندین  سرود با موضوع استکبارستیزی و نفوذ رونمایی خواهد شد.

سعید دهقان در خصوص اقدامات فرهنگی این معاونت ازابتدای سال تاکنون هم گفت: یکی از برنامه های این معاونت برگزاری سلسله جلسات روشنگری با موضوع تبیین آسیب ها و تهدیدات ماهواره در مساجد،ادارات،حسینیه ها و پارک های استان بوده که با استقبال با شکوه مردم روبرو شده است.

دهقان هدف از برگزاری این جلسات را بالابردن سواد رسانه ای مردم وآشنایی آنان با مخاطرات رسانه های بیگانه با جوامع اسلامی در زمینه های خانواده،تربیت فرزند،مسائل فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه هایی با موضوع ماهواره . آسیب های آن نیز از دیگر اقدامات این معاونت بوده که موجب بالارفتن آگاهی مردم نسبت به دسیسه های شبکه های ماهواره شده و در نتیجه بیش از 14 هزار دستگاه ماهواره و متعلقات توسط مردم به پایگاه های جمع آوری تحویل داده شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه الغدیر استان همچنین یه برگزاری کارگاه های آموزشی فضای مجازی ویژه دانش آموزان، اولیاء آنان و معلمان تربیتی  اشاره کرد و اظهار داشت: در این کارگاه مخاطبین با مخاطرات شبکه های اجتماعی و تاثیر آن بر افت تحصیلی و روحی دانش آموزان آشنا شدند.

وی در پایان تصریح کرد: معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه الغدیر استان آمادگی برگزاری کارگاه های فضای مجازی در تمام مدارس استان را داشته و مدارس متقاضی می توانند در خواست خود را به این معاونت اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار